Keskustelua liikenteestä

<< < (2125/3019) > >>

nrostedt:
Quote

Mites se menikään: "Hyvä kuski ei joudu tilanteeseen, jossa tarvitaan taitavaa kuskia!" 


 Aamen

Joona:
Quote

Mites se menikään: "Hyvä kuski ei joudu tilanteeseen, jossa tarvitaan taitavaa kuskia!" 


Hyvä kuljettaja selviää tilanteesta, johon taitava kuljettaja ei koskaan joudu.

kiikaroija:
Quote

vauhti oli ihan hyvä, mutta mutka liian tiukka

Ja tässä olisi kanssa paita-ainesta.

mmniemi:
Quote

Ja tässä olisi kanssa paita-ainesta.


HEHE, olit ehtinyt ensin. Herätti nimittäin täälläkin kunnolla hilpeyttä. Suorastaan huutonaurua, vai miten se meni?

Quote

Mä ajan useesti normaalissakin liikenteessä pienessä luistossa, a) optimoidakseni omaa liikkumisnopeuttani b) ylläpitääkseni turvallisuutta.


HEHE, lisää loistavia paitasloganeja Itseasiassa hyvä pohja jollekin liikennevalistuskampanjalle. Jamppa istumaan pyörätuoliin ja päälle paita, jossa lukee tuo em. värssy

Siitä olen ja olen aina ollut kyllä samaa mieltä, että luisto ja sen hallitseminen on tärkeä osa autoilua ja sitä pitäisi opettaa paljon enemmän autokoulussa. Esim. käsijarrun käyttö "ohjausvälineenä" pitäisi ehdottomasti opettaa autokoulussa. Mutta luiston käyttäminen "nopeuden optimointiin" liikenteessä on väärä lähtökohta ja sellaisella "elvistely" osoittaa vain puutteellista harkintakykyä ja kokemattomuutta. Ja sellaista harrastavalle kuskille vielä jonain päivänä sattuu jotain ja saa aikaan todennäköisesti pahempaa jälkeä, kuin se keskivertopirkko, jolta auto karkaa käsistä taidonpuutteen vuoksi.

juksii:
Quote

Pyörän sutiminenkin on virheellisen kaasunannostelun tulos.


Asian varmaan voi näinkin ilmaista. Tosin joissakin autoissa se kaasun annostelu vain on paljon helpompaa kuin toisissa.

Tästä voidaan ilmeisesti vielä vetää semmoinenkin johtopäätös, että keskimääräinen bussikuski ei osaa käyttää kaasua kun pysäkiltä lähtiessä suditetaan ihan järjestään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page