Keskustelua liikenteestä

<< < (2141/3033) > >>

hynkel:

Laita gookkelin käännösohjelmaan.

Automaattinen lähdekielen tunnistus ei toimi tuolla tekstillä, mitä kieltä tuo on?

Sami Aaltonen:

Automaattinen lähdekielen tunnistus ei toimi tuolla tekstillä, mitä kieltä tuo on?

Suomea.
Pahoittelen KAIKILLE TASAPUOLEISESTI, etten ole äidinkielen opettaja tai lukenut sitä lukiossa kurssiakaan tai kirjotitanut siitä L:ää.
Kaikki eivät ole täydellisiä ihmisiä, kuten moni muu näyttää täällä olevan. Jos sitruuna eksyy hanuriin tästä syystä, niin sitten on varmaan parempi olla lukematta mun juttuja täällä.

tom_joke:

Jos sen vilkun laittas päälle niin sitä voisi vaikkapa turvallisesti vaihtaa sinne toiselle kaistalle tai tarvittaessa hidastaa jo pitkältä.. Välillä on jännät paikat vaikken mitään bussia siellä ohjastakaan.

Tässä olet aivan oikeassa. Pääsääntöisesti kuitenkin tuolla liikenteen seassa ne ovat taksikuskeja, jotka eivät vilkkua osaa oikein käyttää, tai sitten eivät viitsi. 

Aloin tuossa viime viikolla kiinnittämään pitkästä aikaa huomiota noiden lisävalojen käyttöön. Siitähän oli hirveät väännöt vuosi-pari sitten, että onko järkee vai ei. Mitä nyt olen seurannut tilannetta, niin nykyisin 0,5% autoilijoista käyttää enää lisävaloja!!  Kun vuosi sitten poikkeuksetta kaikki, jos sellaiset autossa oli, käyttivät niitä. Onko poliisi alkanut sakottamaan noiden käytöstä, vai mistä moinen kato?

Sami Aaltonen:
Mua ihmettyttää, että Euroopassa pohditaan niin tätä turvallisuutta ja silti nämä uudet "huomiovalo" systeemit on aikalailla hakusessa.
Valmistaja kohtaisia juttujahan ne on, mutta mitä nuo ajattelevat? Keulassa paistaa 5 kappaleen ledirivistö niin, että häikäsee ja takana ei pala mitään valoja, ennen kun jarrutat.
Epäloogista mun mielestä, ja turvallisuuden laiminlyöntiä. Kun ihmiset ei noita valoja muutenkaan muista, niin tostahan saataisiin helpolla takavalotkin päälle, jos ajovaloja ei muista kytkeä....

mmniemi:

Aloin tuossa viime viikolla kiinnittämään pitkästä aikaa huomiota noiden lisävalojen käyttöön. Siitähän oli hirveät väännöt vuosi-pari sitten, että onko järkee vai ei. Mitä nyt olen seurannut tilannetta, niin nykyisin 0,5% autoilijoista käyttää enää lisävaloja!!  Kun vuosi sitten poikkeuksetta kaikki, jos sellaiset autossa oli, käyttivät niitä. Onko poliisi alkanut sakottamaan noiden käytöstä, vai mistä moinen kato?

Mitä mahdat tarkoittaa lisävaloilla? Kyllä tuolla aika paljon näkee esim. lisäpitkiä ja laittaisin sellaiset omaankin autoon, mikäli ne ei olisi aina niin hemmetin rumat

Navigation

Up one level

Next page

Previous page