Keskustelua liikenteestä

<< < (2149/3019) > >>

Unzki:

Tota tota, ei ne nyt ihan ratin mukana syty, vaan vilkun. Ja kyllä niistä ihan oikeasti on varmasti enemmän hyötyä, kuin haittaa.

"Sopivissa olosuhteissa" syttyy kyllä tosiaan ihan vaan rattia kääntämällä. Nykyäänhän noi valojärjestelmät on vähintäänkin älykkäitä, esim tuossa uudessa 5-sarjalaisessa, noiden normaalien "cornering lightsien" ja kaarteessa kääntyvien tuplaksenonien lisäksi se valon keila muuttuu sen mukaan, miten auto havaitsee vastaantulevan auton, pitkät syttyy automaattisesti jne.

Joona:

Semmosen rattiin ne laittovat juu. Onhan tuo sentäs joku -00 mallin E14 sisu... Et ei kuitenkaan mikään ihan ikäloppu vehje 

Ikäloppu tai ei, sisusta ei hyvää saa tekemälläkään

Stumppi:

Ikäloppu tai ei, sisusta ei hyvää saa tekemälläkään

No eihän siitä saa, voittaa se tosin työttömyyden! 

Pe7e:

Missä tuolla on hyvä keli..? Ei ainakaan suomessa..

No ei tuolla kyllä mikään kaikista huonoin/liukkain keli ole tällä hetkellä. Ainakaan täällä etelässä. En sitten tiedä missäpäin tuo Sami sitä rekkaansa kepittää.

susiluoto:

On eri asia harjata henkilöauton katto kuin 25,25 metriä pitkä 2,6m leveä äärimmäisen vaarallinen ja jäinen katto, joka sijaitsee 4,2m korkeudessa ja jonne ei voi mennä.

PS. Kirjoitteletko kännissä vai mistä johtuu viime aikoina jokaisen viestisi äärimmäinen sekavuus ja tunne, että niissä ei ole päätä eikä häntää?

Ymmärrän tuon vaikeuden katonharjaamisessa, tuosta männätalvena juteltiin, asia olisi kuitenkin ratkaistavissa terminaalien pihassa, pestään lentokoneita päältäpäin, junia altapäin, miksei rekkaa sitten.Rekka on muutoin erinimisten yhdistelmien kansan suussa oleva yleisnimitys ettet siihen takerru.Ei en yleensä kirjoittele kännissä, jos juttuni tuntuvat joskus takertelevilta ehkä jopa jankkaavilta, saattaa olla että matkin jotakin toista kirjoittajaa, yritän provosoida mikä kuulemma kuuluu tapoihini jne.Myönnän toki että joskus olen kirjoitellut juopuneena, tai ainakin hiukka maistaneena.Jutuissani ei ehkä aina ole päätä tai häntää, onneksi en ole ainoa tässä jutustelusarjassa.Olen ellet tiennyt täysin ruotsinkielinen joten tuokin voi aiheuttaa pieniä outouksia, toisaalta lue omat kirjoituksesi kahteen kertaan edes joskus.
Mvh.aw

Tuli tuossa mieleen jos juttuni tuntuvat sekavilta, oletko tosiaan lueskellut nuo ajatuksella ja edellä olevia kirjoituksia lueskellut.Saattaa olla että niistä löytyy vastaus mietteisiisi.Olen useinkin havainnut että porukat lueskelee korkeintaan edellisen jutun, senjälkeen vastaavat, ehkä kaikilla tuo new painike ei toimi samoin?
Ja vielä kevennyksenä, minulla ei ole varaa juopotella päivittäin, kirjoittelen tänne kuitenkin lähes joka päivä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page