Keskustelua liikenteestä

<< < (2153/3033) > >>

susiluoto:
Quote

Suomessa pestään niiden junien pohjia YHDESSÄ paikassa. Lentokoneita pestään PARISSAKYMMENESSÄ paikassa. Tässä maassa seisoo raskasta kalustoa KYMMENISSÄTUHANSISSA paikoissa. Joo, glykolit käyttöön vaan...

ps. rekkoja pestään rekkapesussa.


Tuohan on helppo juttu, järjestetään useampi rekkapesu, lainsäädännöllä pakolliseksi, sinä, minä ja hentunliisa maksetaan, vaihtoehtoisesti isäntä, emäntä tai sitten kuorman tilaaja, ulkopaikkakuntalaisille sama kohtelu, et ajele lumikuorma katolla, jos ajelet kuljetus pysähtyy siihen.Jatkuu kun puukenkämies on katon lakassu.Tietty sitten sama koskee loistoja, sitimaastureita ja pakuja.Kaneista en tiedä?
Tuossahan tulee huomioida erityisolosuhteet ja voi sitten maksaja hakea tukea Brysselistä tai Strasspurista, missä sitten tuo rahasampo sattuu lojumaan milloinkin.Jos katot ei kestä kävellä niin lakimuutos, tehdään kestävät katot niihin värkkeihin.Eiköhän löydy normipaino ihmiselle, joku siis tuon suunnitellut mietintäkopissaan, ehkä 80-90 kiloa muutoin henkilö alkaakin olemaan pitkä.En ihan äkkiä muista 2 metrisiä autonkuljettajia alvariinsa nähnneeni.Jos ajatellaan 100 kiloa ja tuon kun kestää neliöltä, lumikengät jalassa niin jakaantuu hiukka.Tietysti lumikuormakin tulee huomioida, ainakin jos tuo on Toyotan ohjaamoon tipahtanut matkan varrella.
Enköhän näillä teorioilla taas pysy tämänkin ketjun keskiarvoilla noin niinku jutustelutasolla.Otin aamulääkkeet, kaksi tablettia, Adalat ja Emconcor, iltalääke Simvastatin myös otettu, kahvia juonnut kaksi kuppia, teetä yhden kupposen.Alkoholia en lainkaan, en myöskään pössytellyt ole.

ilmailukärpänen:
Quote

Mutta on se silti hupasan näköstä hommaa. Kiertoliittymässä huomiosuuntavalo oikeelle...vasemmalle..oikeelle........ 
Voi voi sentään sitten kun tuo hajoaa ja sitten se taas maksaa kun pitää purkaa puol keulaa, että saa yhden suuntavaloreleen vaihdettua moottorin uumenista. Takuukaan ei korvaa kun on vuosi ja 2 päivää autolla ajettu. Omistaja tykkää hunajaa tosta hommasta. Etenkin kun vielä sanoo todennäkösesti, että niistä ole ees mitään hyötyä sen enempää, kuhan vilkkuu kun rattia kääntää.


Mä en edes noihin kiinnitä huomiota. Ovat jo vakiona niin monessa autossa.

Mitäs voivottelemista noissa on ja miten ne nyt hajoaa ja pitää prkaa puoli keulaa? Miksi pitää taas liioitella? Monessa se on samassa upiossa kuin sumuvalot tai ajovalot. Mikä niistä voi nyt niin hajota ja mistä päättelet että juuri sen rele on jossain moottorin uumenissa? Se on varuste muiden joukossa ja sen vikaherkkyyteen tai korjaamiseen ei liity sen enempää mystiikkaa kuin vaikka vilkun toimintaan.

Ja takuu on vain lisäturva. Virhevastuu sitoo takuuajan jälkeenkin.

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajan-oikeudet/takuu/

kille:
Quote

Ei kannata sekoittaa jonkun risteyksen liukkautta ja keliä keskenään. Mitä tekemistä kelillä on huonon teiden puhtaanapidon kanssa? Huono ajokeli on sitä kun sataa lunta, räntää, alijäätynyttä vettä tai vanhoja mummoja, ei sitä että tie on liukas jossain kohdin. Koko Suomessa on ollut viime päivien ajan normaali ajokeli!
Tiehallinto voi valaista asiaa.


Onneksi edes jotkut ymmärtävät, edes provon 

juksii:
Quote

Mutta on se silti hupasan näköstä hommaa. Kiertoliittymässä huomiosuuntavalo oikeelle...vasemmalle..oikeelle........ 


Jos kääntyy vasemmalle haluaa (ainakin minä haluan) valoa vasemmalle. Jos kääntyy oikealle haluaa valoa oikealle. Vai pitäisikö tehdä semmoinen toiminto että jos kääntyy vasemmalle jopa katuvalot sammuvat sieltä niin voi vetää ihan sokkona?

Quote

Voi voi sentään sitten kun tuo hajoaa ja sitten se taas maksaa kun pitää purkaa puol keulaa, että saa yhden suuntavaloreleen vaihdettua moottorin uumenista.


En tiedä tojotista, mutta ainakin volkkarissa vaihtaa jokaisen releen alle 10:ssä minuutissa. Ei niitä ole kätketty mihinkään kampikammion uumeniin tai muutenkaan vaikeisiin paikkoihin.

Quote

Suurin osahan tuola ajaa kuin päättömät kanat. Peilijäisellä kylätiellä kuin kesällä, onnen kauppaa etteivät ojista itseään löydä. Ehkä se on sitten se ESPEDPD joka sen auton VIELÄ tiellä pitää. Mene ja tiedä.


Tuolla argumentilla voi jokaisen turvallisuutta parantavan ominaisuuden tyrmätä. Kannattaa muistaa, että jos ajaa miljoonaa seinään ei turvatyyny pelasta, jos ajaa miljaardia metsikköön ei ole edes turvavöistä mitään apua, jos sataa miljoonaa ajaa risteykseen ei jarrut ehdi pysäyttämään autoa.
Tästä voimme sitten päätellä että turvatyynyt, turvavyöt ja jarrut ovat aivan turhia autossa kun joku aina ajaa niin kovaa ettei niistä ole apua.

tom_joke:
Quote

Ei voi, eikä pidä olettaa moisia. Suuntavilkku tai käsimerkki on kääntymistä merkkaava signaali. Minkään muun valon perusteella ei pidä tehdä olettamuksia toisen ajoneuvon kääntymisistä 


Miksi sitten autoilijat joilla on tuo kulmavalotoiminto, luulevat sen korvaavan vilkun, kun vilkku niissä autoissa harvemmin on toiminut? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page