Keskustelua liikenteestä

<< < (2221/3031) > >>

kille:
Quote

Kehä III:n kameravalvonnasta omakaupunki.hs.fi :ssä. Pieni lainaus siitä:

Voi kauhee, joutuu tekemään töitä!


Sinäkö sen haluat maksaa jos niitä poliiseja pitää palkata Kehän varrelle sadan metrin välein? Ja vain sen takia että osalla on ylivoimaisen vaikeata noudattaa maksiminopeusrajoituksia?

Poliisilla on ihan tarpeeksi hommia juoppojen kuskaamisessa ja kameroilla saadaan lasku menemään oikeaan osoitteeseen.

kille:
Quote

Meinasin jo kirjoittaa edelliseen viestiisi, mutta arvelin, että tarvetta on myös jatkossa, eli: Älä jauha paskaa. Lue (ja koita myös ymmärtää jotain) mitä kirjoitan, äläkä väritä niitä juttuja siellä omassa päässäsi.

En jaksa enää kirjoittaa samoja asioita uudelleen, mutta lue sinä vaikka muutaman kerran uudelleen ne aikaisemmat kirjoitukseni jos ymmärtäisit jotain... etsi vaikka sanoja taksi, taksikuski, ja vaikka taksikaista...


En etsi, ei tarvitse. Kyllä niitä sun aikaisempia selityksiäsi on jo tämänkin ketjun historiassa tarpeeksi kaiveltu ja lainailtu. Ei se tunnu enää niin makialta.

mmniemi:
Quote

Sinäkö sen haluat maksaa jos niitä poliiseja pitää palkata Kehän varrelle sadan metrin välein? Ja vain sen takia että osalla on ylivoimaisen vaikeata noudattaa maksiminopeusrajoituksia?

Poliisilla on ihan tarpeeksi hommia juoppojen kuskaamisessa ja kameroilla saadaan lasku menemään oikeaan osoitteeseen.



Nyt ei taida osua lainaus ja viestisi pointti yhteen? Petri L:hän otti kantaa siihen, että kun niitä tolppasakkoja ei lähetetä, jos se teettää liikaa työtä. Ei tolppiin tai kameroihin. Eihän se lasku mene mitenkään oikeaan paikkaan, jos sitä ei ylipäätään lähetetä

kille:
Quote

Nyt ei taida osua lainaus ja viestisi pointti yhteen? Petri L:hän otti kantaa siihen, että kun niitä tolppasakkoja ei lähetetä, jos se teettää liikaa työtä. Ei tolppiin tai kameroihin. Eihän se lasku mene mitenkään oikeaan paikkaan, jos sitä ei ylipäätään lähetetä


Ah. Eli aikaa pitäisi tosiaan alkaa käyttää henkilöllisyyden selvittämiseen ja sakon lähettämiseen hälytysajoneuvolle tai ulkomaan kilvissä oleville autoille (lue juttu)?

Vai olikohan sittenkin vain hauska yrittää tarttua siihen kun poliisi sanoo "hirveästi työtä" ja irrottaa se täysin asiayhteydestään? 

mmniemi:
Quote

Ah. Eli aikaa pitäisi tosiaan alkaa käyttää henkilöllisyyden selvittämiseen ja sakon lähettämiseen hälytysajoneuvolle tai ulkomaan kilvissä oleville autoille (lue juttu)?

Vai olikohan sittenkin vain hauska yrittää tarttua siihen kun poliisi sanoo "hirveästi työtä" ja irrottaa se täysin asiayhteydestään? 


Ehkä ymmärsin sen aiemman viestisi väärin, mutta en suin surminkaan saa(nut) siitä mitenkään käsitystä, että olisit puhunut tuosta työn määrästä, vaan jostain ihan muusta. Mutta, kait se vastuu on lukijalla edelleenkin

Ja ei, minä en tarkoita, että pitäisi ruveta jokaista juttua selvittämään. Pelastusajoneuvojen mukaanvetäminen (tuolla uutisessa jo) menee muutenkin jo lähinnä saivarteluksi. Ja jokainen ymmärtää, että jos ja kun on kyse esim. rikesakosta, ei sellaisen takia kannata ruveta ulkomailta selvittämään auton omistajaa jne. Tulee äkkiä kalliimmaksi, kuin mitä se saatava osuus tuo... Sen sijaan firmojen kohdalla mun mielestä olisi ihan oikein, että lasku/sakko pistettäisiin firmalle, joka auton omistaa. Ja se olisi sitten firman ongelma selvittää autoa ajaneen henkilöllisyys, toimittaa se poliisille ja periä sakko vaikka palkasta. Ihan samalla tavalla, kuin yksityisautoilija joutuu tekemään selvityksen, jos joku toinen on ajanut hänen autollaan kameraan...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page