Keskustelua liikenteestä

<< < (2225/3019) > >>

susiluoto:
Vihreä - keltainen - punainen ei ne niin vaikeita ole ulkoa opettaa, eihän Sami?Minäkin osaan liikennevalot ulkoa.Tiedän, jos jollakin kastuu housut koska tämä oli turha provo, bussikuskeja ei saa kiusata.

skyllonen:
Quote

Myönnän - tuota en ottanut huomioon, että yrityksen autolla ei välttämättä ole rekisteritietoihin merkittynä vastaavaa haltijaa.

Mutta noin periaatteellisella tasolla - miksi siis tällaisia yritysautojen rikkomuksia käytännössä katsotaan läpi sormien? Tämähän todistaa että laki ei ole kaikille sama.

No lasku yritykselle, hoitakoot sitten sisäisesti kuka autoa ajoi, ei voi olla vaikeeta?

susiluoto:
Quote

No lasku yritykselle, hoitakoot sitten sisäisesti kuka autoa ajoi, ei voi olla vaikeeta?


Lakimuutosta tuo vaatii, ainakin asetuspuolella.Ei muutoin toimi.

Sami Aaltonen:
Quote

Voisiko myös ajatella että sellaisten hitaiden pitäisi ymmärtää odottaa seuraavat vihreät ja lähteä silloin heti alussa liikkeelle, niin tulisi maksimoitua vihreän aika . Kun taas joku nopsajalkainen ehtii hiukan oransseillakin vielä yli komeasti .


Juuri kun olet päässyt puoleen väliin suojatietä, valot vaihtuvat punaselle. Sillon minä tulen sanomaan sulle päin naamaa, että "olisit odottanut seuraavat vihreät, jos et osaa nopeammin kävellä?". Tajuatko nyt mitä tarkotiin?
Se koira oli vanha, Rouvakin oli vanha. Eikö yhtälö aukea jo pikkuhiljaa?

Tuo tilanne oli sellanen, joka vaan pitää ymmärtää. Jos he ovat sen vihreillä ylittäneet aluksi, niin heillä on täysi oikeus mennä siitä myös yli kääntymättä takaisin. Välittämättä noista ylitärkeistä kusipäistä, joka tämän Rouvan koiraa himotteli Volvolaan. Ei pitäs olla kellään mitään selittämistä tossa kohtaa.

Sami Aaltonen:
Quote

Vihreä - keltainen - punainen ei ne niin vaikeita ole ulkoa opettaa, eihän Sami?Minäkin osaan liikennevalot ulkoa.Tiedän, jos jollakin kastuu housut koska tämä oli turha provo, bussikuskeja ei saa kiusata.


Joo niin oli, provopa hyvinkin, olisit sitten jättänyt kirjoittamatta.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page