Keskustelua liikenteestä

<< < (2305/3031) > >>

jr:

Kerros ny miten vituiksi?? Tasan kerran ollut lähtö lähellä (kortti ollut n. viikon) kun lähdin Tuntsalla kolmion takaa suoraan katsomatta että sieltä tuleekin mäkeä alas Toyota... Ja kerran kolhaisin yhen Opelin pakun takalamppua taustapeilillä. You happy? Ja kuten sanoit, vasta kehittymässä..

Mun mielestä jo tämäkin lainaus kertoo tarpeeks asenteesta. Sillä ei oo mitään väliä kauanko sulla on se kortti ollut, kun jotakin tapahtuu. Jos jotakin tapahtuu. Ja jos jotakin pahempaa tapahtuu, niin se voi olla sitten kerrasta poikki. Ei missään lue, että se on se viides onnettomuus ja game over.

Lisäksi jos ajaisin jollakin pienellä kaksipyöräisellä kolmion takaa henkilöauton eteen, niin en todellakaan kyselis jälkikäteen, että onko joku muu kenties tyytyväinen, että näin vähän on ollut vakavia tilanteita, vaan miettisin hetken, että miten kenties tuollaisen voisi tulevaisuudessa välttää. Kannattaa oikeasti ottaa kohtuu rauhallisesti vasta kortin saatua ja pitää vaikkapa hieman isompia turvamarginaaleja. Kokemuksen karttuessa niitä voi sitten pienentää, muttei tietenkään liikaa. Pitää myöskin muistaa, että vaikka itse ajaisi kuinka hyvin, on siellä liikenteessä muitakin.

Vasta kehittymässä... Mikäli sun viesteistä voi jotakin päätellä, niin muuta äkkiä sitä kehityksen suuntaa

EDIT: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kannattiko-keulia-200-metria-mopolla/art-1288393544528.html

Miksu:
Elämiä ei ole kuin yksi=elän täysillä... Riskienottoa kuitenkin kaihdan.

Kaverilta lähti kortti kuivumaan kun ajeli kevarillansa 3km siviilipoliisien edessä keulien... Ja liikenteessä täytyy olla itsekäs jos aikoo eteenpäin päästä, sen olen oppinut. (En tarkoita punaisia päin ajamista tms... Kaistojen vaihtoa jne...)

hynkel:

Ja liikenteessä täytyy olla itsekäs jos aikoo eteenpäin päästä, sen olen oppinut. (En tarkoita punaisia päin ajamista tms... Kaistojen vaihtoa jne...)

No ei tarvise. Sinun sohlaamisesi liikenteessä, joka kutsut itse itsekkyydeksi, on valvovan viranomaisen käyttämällä termistöllä liikenteen vaarantamista.

btw, taas on joku kypärä takaraivolla ajanut saanut vähän työntöapua autolta. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/teinipoika-kuoli-mopoturmassa/art-1288393547697.html

Miksu:
Suojakypärä, mielenkiintoista. Tälläistäkö meinasivat: http://kauppa.suojalaite.fi/WebRoot/Suojalaite/Shops/Suojalaite/48ED/E780/CC7A/6574/45E3/0A28/1016/9D12/Iris_2_logo.jpg

Todettiin velipuolen kanssa lauantaina, että kaikki vähänkin väärin tehty on nykyään liikenteen vaarantamista... Ajat 10m keltasen viivan väärällä puolella ohittaessasi=liikenteen vaarantaminen...

Joona:

Todettiin velipuolen kanssa lauantaina, että kaikki vähänkin väärin tehty on nykyään liikenteen vaarantamista... Ajat 10m keltasen viivan väärällä puolella ohittaessasi=liikenteen vaarantaminen...

Keltaisen viivan ylittäminen on liikenteen vaarantamista, sillä se on yleensä paikassa, jossa ohitus ei välttämättä ole turvallista, esim ylämäessä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page