Keskustelua liikenteestä

<< < (2329/3019) > >>

jari58:

Olispa mullakin mopoauto...

Vanha pieru liittyy keskusteluun Mopoauto on varsinainen paholaisen keksintö! En ikäpäivänä uskaltaisi lähteä sellaisella kuttaperkkakikottimella yleisen liikenteen sekaan. Ymmärrän jotenkin Ärrällä tai ABC:llä pyörähtämisen, mutta älkää ihmeessä menkö niillä sellaisille teille joissa on 80 km/h rajoitus. Ihan vaan oman turvallisuutenne takia.

Onko tämä sittenkin vain kateellisen puhetta, sillä minun nuoruudessani mopoauto oli yhtä tuntematon käsite kuin kännykkä tai kotitietokone...

Joona:

Onko tämä sittenkin vain kateellisen puhetta, sillä minun nuoruudessani mopoauto oli yhtä tuntematon käsite kuin kännykkä tai kotitietokone...

Ja minun nuoruudessani niitä käyttivät invalidit

Pe7e:

Eikös se fiude ole aika lähellä? 

pieni, söpö, eikä oikein kulje?

No juu, aika lähellä. Pieni ja söpö(?), mutta liikahtaa valitettavasti vähän turhan ripeästi ollakseen mopoauto.....

Miksu:

Ei niillä mitään saa, pitää olla (inva)mopoauto! Ne saa kaikki muijat!

Paitti että kuskit on just sen näkösiä että hyvä kun tietävät missä ovat. 

tjh80:

Vanha pieru liittyy keskusteluun Mopoauto on varsinainen paholaisen keksintö! En ikäpäivänä uskaltaisi lähteä sellaisella kuttaperkkakikottimella yleisen liikenteen sekaan. Ymmärrän jotenkin Ärrällä tai ABC:llä pyörähtämisen, mutta älkää ihmeessä menkö niillä sellaisille teille joissa on 80 km/h rajoitus. Ihan vaan oman turvallisuutenne takia.

Niin, ja saahan sillä 10 000€ jo oikean auton

Navigation

Up one level

Next page

Previous page