FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.05.17, 12:31

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1451083 times)
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #11680 on: 06.07.11, 15:23 »

Entä jos on käytössä kovin Mikonkin mainostama Kaatumaton mopo (tm)?
http://3.bp.blogspot.com/-XJrkQ_lv8PM/TcDcgI0IRsI/AAAAAAAABvc/EcXMKaOX2Qc/s1600/kuva%25283%2529.JPG ??

Voi ei, tuollaisen vaimo osti kaverilleni Ronjalle, kaverini kaatoi tuon olohuoneessa, nousi bombertyyliin etulokasuojalle ja eiku suuri itku. Cry

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Mikko Suomela

Date Registered: 21.04.06

« Reply #11681 on: 06.07.11, 15:40 »

Päätin jo lopettaa näihin trolleihisi vastaamisen, piti kuitenkin sanoa, ei kait sitä jalkaa tartte maahan laittaa ennen kun ajopeli on pysähtyny, no tietty speedway, tuskin tästä kuitenkaan oli kyse.Ettei jää vaivaamaan endurossakin spooreissa joutuu joskus.

Itse tulee yleensä kyllä laitettua jalkaa maihin sanotaan sekuntti ennen pysähtymistä... Ei jaksa alkaa valoissa tasapainoilemaan....

Killerhangar
Sami Vesala

Date Registered: 05.10.05

« Reply #11682 on: 06.07.11, 17:11 »

Voi ei, tuollaisen vaimo osti kaverilleni Ronjalle, kaverini kaatoi tuon olohuoneessa, nousi bombertyyliin etulokasuojalle ja eiku suuri itku. Cry
Se ei siis olekkaan kaatumaton...  Sad
Tuomas Filppula

Date Registered: 04.12.04

« Reply #11683 on: 07.07.11, 05:05 »

Harvinaisen aliarvonen kommentti.  thmbdn

Tää koko ketju on kyllä vaan yks iso vitsi. En vaan jaksa ymmärtää miten jotku jaksaa jauhaa samoja asioita täällä satojen viestien verran. Toki jos ei mitään muutakaan tekemistä oo niin ymmärtäähän sen toki...

Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #11684 on: 07.07.11, 11:09 »

Se oli vain kommenttini viestiäsi kohtaan.
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #11685 on: 08.07.11, 08:53 »

Eilen näin muuten ekaa kertaa kun kehä3:lla kamerapönttö välähti. Yllättäen uudelle Audille... Grin
Tuomas Filppula

« Reply #11686 on: 08.07.11, 10:34 »

Eilen näin muuten ekaa kertaa kun kehä3:lla kamerapönttö välähti. Yllättäen uudelle Audille... Grin

Kerro ihmeessä lisää. Shocked

Petri Koivisto

« Reply #11687 on: 08.07.11, 10:57 »

Kerro ihmeessä lisää. Shocked
Joku ongelma? Menkat? Ensin avaudut kuinka turhanpäiväinen ketju tämä on ja mitä täällä on muutaman sadan sivun verran jauhettu, mutta silti jaksat seurata ja vaivaudut vielä kirjoittamaan noinkin turhia kommentteja? Roll Eyes Pysy vaan siellä takavasemmalla hiljaa piilossa kuten tähänkin asti.
« Last Edit: 08.07.11, 11:03 by Petri Koivisto »
Tatu Koiranen

Date Registered: 10.04.07

« Reply #11688 on: 08.07.11, 11:12 »

Harvinaisen aliarvoinen oli sitä edeltäväkin viesti.

On sanomattakin selvää että ikävää elää vammautuneena tai niin että on vammauttanut jonkun.. Undecided

On sanomattakin selvää, että mä en ainakaan stressaa siitä tai tunne mitään ikävää oloa siitä, että olen "vammauttanut jonkun" liikenteessä. Toisin kuin sinä, minä voin sentään puhua asiasta kokemuspohjalta.

0503277581 - tatu at koiranen piste fi
Mikko Pietarinen

Date Registered: 04.05.09

« Reply #11689 on: 08.07.11, 11:50 »

Toiset ajavat niihin vähän huolettomammin, kun ne sakot ei kaikille perille tule, mikäli kyse on pienestä ylityksestä Smiley
Mikko Pietarinen

« Reply #11690 on: 08.07.11, 11:53 »

On sanomattakin selvää, että mä en ainakaan stressaa siitä tai tunne mitään ikävää oloa siitä, että olen "vammauttanut jonkun" liikenteessä. Toisin kuin sinä, minä voin sentään puhua asiasta kokemuspohjalta.

Voi olla, että en nyt lue rivien välistä tarpeeksi (en ole kovin tiiviisti seurannut edellisiä viestejä), mutta siis mikäli vammautat toisen liikenteessä, mikäli se on sinun oma vikasi, niin et tunne siitä ikävää oloa? Vai oliko kyse siis siitä, että mikäli töppäys on vammautuneen itsensä vika.. Silloin ymmärrän luonnollisesti pointtisi.
Petri Koivisto

« Reply #11691 on: 08.07.11, 11:58 »

Toiset ajavat niihin vähän huolettomammin, kun ne sakot ei kaikille perille tule, mikäli kyse on pienestä ylityksestä Smiley
Niin en tiedä, ensimmäinen kerta oli tosiaan kun näin sen välähtävän, vaikka melkeinpä joka päivä tulee ajeltua tuossa. Näin sen välähdyksen kauempaa joten ei ole mitään käsitystä miten kovaa se Audi siitä veti, mutta olen nähnyt monta kertaa kun joku tulee reippaasti ylinopeutta ohi minusta juuri ennen tolppaa tai sen kohdalla... ilman välähdystä.
Mikko Pietarinen

« Reply #11692 on: 08.07.11, 12:00 »

Niin en tiedä, ensimmäinen kerta oli tosiaan kun näin sen välähtävän, vaikka melkeinpä joka päivä tulee ajeltua tuossa. Näin sen välähdyksen kauempaa joten ei ole mitään käsitystä miten kovaa se Audi siitä veti, mutta olen nähnyt monta kertaa kun joku tulee reippaasti ylinopeutta ohi minusta juuri ennen tolppaa tai sen kohdalla... ilman välähdystä.

Juu, en ottanut kantaa siihen, että kuinka lujaa Audi on ajanut. Ei ainakaan Kehä III:lla yksikään tolppa kuvaa ota kun ajaa mittarin mukaan 10kmh yli rajoituksen.
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #11693 on: 08.07.11, 12:07 »

Juu, en ottanut kantaa siihen, että kuinka lujaa Audi on ajanut. Ei ainakaan Kehä III:lla yksikään tolppa kuvaa ota kun ajaa mittarin mukaan 10kmh yli rajoituksen.

Noissa räpsähdysherkkyyksissä on isoja eroja. Jotkut tolpat räpsähtää pienestäkin ylityksestä. Nyt on viimeisen parin vuoden aikana räpsähdellyt eri puolilla maata ainakin sen kymmenen kertaa tolppa ja yhdestä on tullut noottia kotiin asti. Sekin vain kirjallinen huomautus, oliko nyt 5km/h ylityksestä...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Mikko Pietarinen

« Reply #11694 on: 08.07.11, 12:09 »

Noissa räpsähdysherkkyyksissä on isoja eroja. Jotkut tolpat räpsähtää pienestäkin ylityksestä. Nyt on viimeisen parin vuoden aikana räpsähdellyt eri puolilla maata ainakin sen kymmenen kertaa tolppa ja yhdestä on tullut noottia kotiin asti. Sekin vain kirjallinen huomautus, oliko nyt 5km/h ylityksestä...

Juu, olen tästä tietoinen, senpä takia kirjoitinkin, että Kehä III:lla. Onhan noita tosiaan vaikka mitä nollatoleranssikokeiluja, turvavyövalvontaa (räpsähtää aina) jne.
Jari Ahonen

Date Registered: 14.09.10

« Reply #11695 on: 08.07.11, 12:16 »

olen nähnyt monta kertaa kun joku tulee reippaasti ylinopeutta ohi minusta juuri ennen tolppaa tai sen kohdalla... ilman välähdystä.

Kaikissa tolpissa ei ole kameraa, vaan niitä kierrätetään. Siksi noinkin voi käydä.

Työautoni on Transit, mutta muuten olen suht terve...
Hannu Nieminen

Date Registered: 05.11.04

« Reply #11696 on: 08.07.11, 13:32 »

Mitä tapahtuisi jos kaikki autoilijat kollektiivisesti yhtäaikaa kieltäytyisivät puhaltamasta poliisin alkometriin ?

Hannu
Tuomas Filppula

« Reply #11697 on: 08.07.11, 13:56 »

Joku ongelma? Menkat? Ensin avaudut kuinka turhanpäiväinen ketju tämä on ja mitä täällä on muutaman sadan sivun verran jauhettu, mutta silti jaksat seurata ja vaivaudut vielä kirjoittamaan noinkin turhia kommentteja? Roll Eyes Pysy vaan siellä takavasemmalla hiljaa piilossa kuten tähänkin asti.
Koitahan nyt rauhottua vai haluutko että kaivetaan taas se "tiedät kyllä mikä" -viesti esille uusienkin nähtäväksi?  Wink Mutta joo, en viitsi enempää aikaani kuluttaa tässä ketjussa, että siinä mielessä toiveesi toteutuu.  Smiley

Lauri Sodervall

Date Registered: 27.02.10

« Reply #11698 on: 08.07.11, 14:43 »

Tuut kolmion takaa puhelin kädessä pakettiautolla ja prätkä tulee sun kylkeen. Tuloksena syyttömälle prätkäkuskille neliraajahalvaus, koska sinä tulit kolmion takaa. Oon sit varmaan herkkä ihminen jos tuntisin ikävää oloa, olisin kumpi osapuoli tahansa.
Jari Ahonen

Date Registered: 14.09.10

« Reply #11699 on: 08.07.11, 14:44 »

Mitä tapahtuisi jos kaikki autoilijat kollektiivisesti yhtäaikaa kieltäytyisivät puhaltamasta poliisin alkometriin ?

Hannu

Puhalluskokeesta voi kieltäytyä mutta verikokeesta ei. Todennäköisesti ratsioiden kalustoon lisättäisiin sairaanhoitaja verikokeen ottamista varten... Smiley

Työautoni on Transit, mutta muuten olen suht terve...
Pages: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1