Keskustelua liikenteestä

<< < (2341/3031) > >>

Unzki:

Niin en tiedä, ensimmäinen kerta oli tosiaan kun näin sen välähtävän, vaikka melkeinpä joka päivä tulee ajeltua tuossa. Näin sen välähdyksen kauempaa joten ei ole mitään käsitystä miten kovaa se Audi siitä veti, mutta olen nähnyt monta kertaa kun joku tulee reippaasti ylinopeutta ohi minusta juuri ennen tolppaa tai sen kohdalla... ilman välähdystä.

Juu, en ottanut kantaa siihen, että kuinka lujaa Audi on ajanut. Ei ainakaan Kehä III:lla yksikään tolppa kuvaa ota kun ajaa mittarin mukaan 10kmh yli rajoituksen.

mmniemi:

Juu, en ottanut kantaa siihen, että kuinka lujaa Audi on ajanut. Ei ainakaan Kehä III:lla yksikään tolppa kuvaa ota kun ajaa mittarin mukaan 10kmh yli rajoituksen.

Noissa räpsähdysherkkyyksissä on isoja eroja. Jotkut tolpat räpsähtää pienestäkin ylityksestä. Nyt on viimeisen parin vuoden aikana räpsähdellyt eri puolilla maata ainakin sen kymmenen kertaa tolppa ja yhdestä on tullut noottia kotiin asti. Sekin vain kirjallinen huomautus, oliko nyt 5km/h ylityksestä...

Unzki:

Noissa räpsähdysherkkyyksissä on isoja eroja. Jotkut tolpat räpsähtää pienestäkin ylityksestä. Nyt on viimeisen parin vuoden aikana räpsähdellyt eri puolilla maata ainakin sen kymmenen kertaa tolppa ja yhdestä on tullut noottia kotiin asti. Sekin vain kirjallinen huomautus, oliko nyt 5km/h ylityksestä...

Juu, olen tästä tietoinen, senpä takia kirjoitinkin, että Kehä III:lla. Onhan noita tosiaan vaikka mitä nollatoleranssikokeiluja, turvavyövalvontaa (räpsähtää aina) jne.

jari58:

olen nähnyt monta kertaa kun joku tulee reippaasti ylinopeutta ohi minusta juuri ennen tolppaa tai sen kohdalla... ilman välähdystä.

Kaikissa tolpissa ei ole kameraa, vaan niitä kierrätetään. Siksi noinkin voi käydä.

NipaN:
Mitä tapahtuisi jos kaikki autoilijat kollektiivisesti yhtäaikaa kieltäytyisivät puhaltamasta poliisin alkometriin ?

Hannu

Navigation

Up one level

Next page

Previous page