Keskustelua liikenteestä

<< < (2345/3033) > >>

tjh80:
Quote

Mutta siitä voidaan päästä kysymykseen, miksi se katvealue on niin iso? Eikös ainakin Lolvo ollut joskus turvallisuuden edelläkävijä? 

Tätä sinun kannattanee kysyä Volvon Insinööreiltä.

juksii:
Quote

Mutta siitä voidaan päästä kysymykseen, miksi se katvealue on niin iso? Eikös ainakin Lolvo ollut joskus turvallisuuden edelläkävijä? 


Koko autohan on kompromissi. Ulos näkeminen, taaksepäin näkeminen, peilit, kuskin turvallisuus törmäystilanteessa, muiden turvallisuus törmäystilanteessa, jne. Jos katvealueita pienennetään, huononeen taas jokin muu ominaisuus.

Miksu:
Mutta siinähän se ongelma piileekin, luulisi nykyteknologialla saatavan aikaan sellaisia alustoja ja koppeja, että kaikki nämä ominaisuudet saataisiin aivan huippuunsa? Ja mitä Lolvon insinööreihin tulee... Tossa ois jo suht koht mukava lista siitä, miten saataisiin linkun alusta helppokäyttöisemmäksi.... Volvossa vika on ominaisuus. 

tjh80:
Insinöörit on yleensä siitä ongelmallisia että ne vaan hoitaa ne suunnittelu puolen hommat, käytännössä toteuttamisen hoitaa taas oma porukkansa, liekö sit millaisilla kompromisseilla ja diileillä siitä etiä päin tuotetta vie etiä päin. Vaikea ajatella

juksii:
Sitten on vielä raha. Paljon saataisiin tehtyä, mutta jos nuppi maksaa 12 miljoonaa ei varmana ostajia olisi paljoakaan. Pitää tehdä kompromisseja myös kustannusten takia.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page