Keskustelua liikenteestä

<< < (2345/3019) > >>

Miksu:
Itse olen, eikä väliä mikä satama kyseessä. Käpellskärissä tosin ei liikennevaloja ole. Mutta oli sitten Tukholma, Puttgarden tai Turku, sitä tapahtuu...

Joona:

Itse olen, eikä väliä mikä satama kyseessä. Käpellskärissä tosin ei liikennevaloja ole. Mutta oli sitten Tukholma, Puttgarden tai Turku, sitä tapahtuu...

Eikös Keppisaaressa muutenkin ajeta miten sattuu? Ainakin muutama vuosi sitten tuntui vielä siltä. Laivasta ajettiin ulos sieltä, mistä löytyi tilaa.

Pe7e:

muutenkin ajeta miten sattuu?

Tuota mopedien huomaamista myös vaikeuttaa huomattavasti se, että ne jotkut valopäät tuppaa ajamaan vielä täysin pimeänä. Voi olla helppoa kuvitella miten huonosti tuollainen pikkupaska näkyy tummaa taustaa vasten. En tiedä onko se taas siistiä ajella ilman minkään sortin valoja, mutta kuten Poliiseissakin todettiin, se näyttää niin helv**** tyhmältä tollanen pikku kippo ilman valoja...

hynkel:

Voi olla, että en nyt lue rivien välistä tarpeeksi (en ole kovin tiiviisti seurannut edellisiä viestejä), mutta siis mikäli vammautat toisen liikenteessä, mikäli se on sinun oma vikasi, niin et tunne siitä ikävää oloa? Vai oliko kyse siis siitä, että mikäli töppäys on vammautuneen itsensä vika.. Silloin ymmärrän luonnollisesti pointtisi.

Onko sillä oikeasti mitään merkitystä sen vammautuneen kannalta, kenen vika se on ollut, jos joku vammautuu? Tähän mennessä poliisi ja syyttäjä ovat tulleet joka kerta siihen tulokseen, että vika on ollut siinä pienemmässä osapuolessa.

Enivei, alkuperäinen viestihän ei sisältänyt mitään kannanottoa oikeudellisiin syyllisyyskysymyksiin liittyen. Vaikka allekirjoittanut olisi syyllinen, niin tuskin jäisin asiaa murehtimaan ikuisiksi ajoiksi. Varmaan helv**** raskas ja ahdistava elämä niillä, jotka näin toimivat.

hynkel:

Muistaakseni kolmio edellyttää myös pysähtymään?

Muistaakseni suomessa on sitä varten sellainen stop-merkki. Tiiä sitten, oon vaan kuulopuheena kuullut

Navigation

Up one level

Next page

Previous page