Keskustelua liikenteestä

<< < (2345/3034) > >>

Miksu:
Quote

Eikös Keppisaaressa muutenkin ajeta miten sattuu? Ainakin muutama vuosi sitten tuntui vielä siltä. Laivasta ajettiin ulos sieltä, mistä löytyi tilaa.


No onhan se vähän sellasta joo.  Jos piippuhyllylle joutuu ni on kuitenkin taas aika nopiasti isompien takana, pääsee Linkistä suhteellisen nopsaan siihen Tukholman tielle. 

Ja Petri, valot taisivat olla päällä, tai auringon valo heijastui etuvalosta....

Miksu:
Mutta siitä voidaan päästä kysymykseen, miksi se katvealue on niin iso? Eikös ainakin Lolvo ollut joskus turvallisuuden edelläkävijä? 

tjh80:
Quote

Mutta siitä voidaan päästä kysymykseen, miksi se katvealue on niin iso? Eikös ainakin Lolvo ollut joskus turvallisuuden edelläkävijä? 

Tätä sinun kannattanee kysyä Volvon Insinööreiltä.

juksii:
Quote

Mutta siitä voidaan päästä kysymykseen, miksi se katvealue on niin iso? Eikös ainakin Lolvo ollut joskus turvallisuuden edelläkävijä? 


Koko autohan on kompromissi. Ulos näkeminen, taaksepäin näkeminen, peilit, kuskin turvallisuus törmäystilanteessa, muiden turvallisuus törmäystilanteessa, jne. Jos katvealueita pienennetään, huononeen taas jokin muu ominaisuus.

Miksu:
Mutta siinähän se ongelma piileekin, luulisi nykyteknologialla saatavan aikaan sellaisia alustoja ja koppeja, että kaikki nämä ominaisuudet saataisiin aivan huippuunsa? Ja mitä Lolvon insinööreihin tulee... Tossa ois jo suht koht mukava lista siitä, miten saataisiin linkun alusta helppokäyttöisemmäksi.... Volvossa vika on ominaisuus. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page