Keskustelua liikenteestä

<< < (25/3031) > >>

fishu:

Mikä siinä vahingonilossa niin viehättää? Ei oikeesti vaan ymmärrä sitä suomalaista mentaliteettia, että ollaan iloisia kun toiselle tapahtuu. Ikäväähän se on, että vilkkua ei osata käyttää, mutta pitääkö siitä olla ilonen, että sitten rusahtaa. Entäpä jos kolarissa ois tullu vaikka henkilövahinkoja, vieläkö nauraisit hyvällä omallatunnolla kotona, että siitäs sait ku et käyttäny vilkkua 

Ihme kritisismiä.. eihän siinä edes tullut henkilövahinkoja, eikä ollut edes lähelläkään sitä, joka olikin lähtökohtana.
Ja kyllä minä vain olen vahingoniloinen, jos joku vilkkua käyttämättä kääntyy ja seuraavaksi saaki kylkeensä lommon autolta, joka ei käyttänyt vilkkua. Siinä kävi aivan ansaitusti, ehkä jopa muistaa tulevaisuudessa mikä sen vilkun tarkoitus on.

TarppiVertainen:

Olihan Sodankylässäkin viiden auton ketjukolari viime talvena. Se vaan kun kaikki olivat turisteja pk-seudulta ja Turusta.

Niin just Juice
Vai turisteja?
Oli se muuten pitkä ja vaarallinen suora siellä Kairalan jälkeen!
Ei ihme, jos ohitusonnettomuuksia sattuu.

Hitsi, näin niin ihmeellisiä unia viimeyönä, etten ala täällä kertomaan

Nimim. Kuumetta edelleenkin yli 38!

B777:

Ihme kritisismiä.. eihän siinä edes tullut henkilövahinkoja, eikä ollut edes lähelläkään sitä, joka olikin lähtökohtana.
Ja kyllä minä vain olen vahingoniloinen, jos joku vilkkua käyttämättä kääntyy ja seuraavaksi saaki kylkeensä lommon autolta, joka ei käyttänyt vilkkua. Siinä kävi aivan ansaitusti, ehkä jopa muistaa tulevaisuudessa mikä sen vilkun tarkoitus on.

Hyvä esimerkki perus suomalaisesta mentaliteetista..   

fishu:

Hyvä esimerkki perus suomalaisesta mentaliteetista..   

Jaa että suomalaisesta? _Aivan_ samanlaista mentaliteettia sitä muuallakin on - jopa vakavampaa, kuin mitä minun "mentaliteettini".
Mitähän tämmöisestä harmittomasta tilanteesta sitten pitäisi ajatella? Pitäisikö tehdä rikosilmoitus, kun ei käytetä vilkkua, jotta herra muistaisi vilkun käytön?
Tuommoinen käy hyvin ylimieliselle ajajalle muistutuksesta, ennen kuin todellakin jotain vakavampaa sattuu - silloin on jo myöhäistä "mentaliteeteille".
Ei vain yksi, vaan kaksi ajajaa saivat muistutuksen asiasta.

Ironiamentaliteetti on yleismaailmallinen ilmiö.

Joona:
Olen Samin kanssa kyllä ihan samaa mieltä. Jätetään ne täysin turhat jeesustelut pois kokonaan. Ainoa, millä keskivertoa paremmat suomalaiset autonkuljettajat oppivat, on se kun rytisee. Ihan turha vaikka kävisit puhumassa asiasta ja yrittäisit neuvoa. Suomalainen autoilija nyt vaan on niin tyhmä laumaeläin, joka ei ymmärrä ennen kuin jotain tapahtuu.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page