Keskustelua liikenteestä

<< < (245/3019) > >>

hannu87:

Tuli muuten mieleen näistä sivupeileistä, joutuu nyt vetämään ns. himaanpäin, mutta uusissa bemuissa (ainakin 1 ja 3-sarjalaisissa, oiskohan ollu myös M6:ssa..) on ne peilien "kärjet" taivutettu hieman poistamaan sitä kuollutta kulmaa. Itseasiassa kuollutta kulmaa päätä pidettäessä täysin suoraan etulasista ulospäin ja siitä silmiä kääntämällä, ei kuollutta kulmaa jää ollenkaan jos katsoo peiliä tarkasti. Joskus kokeilin firman pihalla paikalla olleen auton kanssa. Toisessa perheen autossa sitten sitä kuollutta kulmaa jääkin enemmän koska kyseessä on vanhempi auto

Elikkäs, ainakin joissakin autoissa noi sivupeilit on yllättävän informatiivisia - kuhan niitä katsoo ja tulkitsee oikein ja kunnolla.

Eikö tuo ole kaikkissa uudehkoissa autoissa noin? Mitä ainakin itse olen kokeillut tällä uuden mallin Jetalla niin sivulla olevan auton voi nähdä vielä peilistä samalla kun se tulee näkyviin muutenkin.

Hannu

B777:

Eikö tuo ole kaikkissa uudehkoissa autoissa noin? Mitä ainakin itse olen kokeillut tällä uuden mallin Jetalla niin sivulla olevan auton voi nähdä vielä peilistä samalla kun se tulee näkyviin muutenkin.

Hannu

Juu, siis ei nyt ollut tarkoitus kertoa että miten mikäkin merkki toimii ja missä automalleissa näin on tai että vain bemarilla vaan lähinnä kertoa asiasta, niille jotka asiasta eivät ehkä vielä olleet tietosia tms. Ei siis ollut mikään mainostuspuhe Ja harvemmin kukaan varmaan seuraa peiliteknologian kehitystä niin tiivisti että osaisi suoralta kädeltä listata kaikki merkit/mallit että millaiset peilit löytyy

juksii:

Taisit olla ihan tosissasi

Juu, ihan tosissani. Siis laissa asia määritellään näin.

Aaltonen:

Eipä niin, tosin itse lukeudun myös näihin. Harvemmin pyyhin autoa, kun autossa on ne pyyhkimetkin..

Mutta ei tollasia määriä lunta mikään pyyhin pyyhi pois. Ainakaan en ole koskaan sellasta ihme sulkapyyhintä nähnyt, mikä 15cm lumet ja sen alla olevan jään pyyhkii nätisti ja kerta laakista pois....

Aaltonen:

Juu, siis ei nyt ollut tarkoitus kertoa että miten mikäkin merkki toimii ja missä automalleissa näin on tai että vain bemarilla vaan lähinnä kertoa asiasta, niille jotka asiasta eivät ehkä vielä olleet tietosia tms. Ei siis ollut mikään mainostuspuhe Ja harvemmin kukaan varmaan seuraa peiliteknologian kehitystä niin tiivisti että osaisi suoralta kädeltä listata kaikki merkit/mallit että millaiset peilit löytyy

Ei mutta nää super sivupeilit on jo vanha juttu, ostakaa uusi Volvo, niin rupee summerit huutamaan kun on kaistanavaihdossa vierellä auto  Ei tartte enää peilejäkään siihen hommaan, nykäset ratista ja jos ei rupee PIIP PIIP PIIP kuulumaan ni anna mennä vaan 
Kröhöm joo huonoa huumoria....

Eikös näissä Volvoissa joku tollanen kuollutkulmatutka ollu?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page