Keskustelua liikenteestä

<< < (2449/3019) > >>

Pe7e:
Hehheh, olikohan talvi ja liukas päässyt taas yllättämään luuserit. Tuuski ja Lahden motari aivan tukossa... Ihan oikein noille urpoille että saavat kerätä sen autonsa sieltä ojan pohjalta tai tolpan ympäriltä, kun eivät viitsi ajoissa vaihtaa niitä renkaita "koska mä oon niiin kova kuski ja abs on perseestä ja turha.." Nämä spedet sitten vaarantavat muidenkin hengen sillä perseilyllään....

oh2dw:
Lauantaina aamupäivällä Hämeenlinnan motarilla kohti pohjoista: Olin virittänyt GPS:n avulla vakionopeussäätimen 103 km/h. En ajanut kenenkään ohi, mutta valtava määrä autoja kyllä ohitti minut. Se on ihan ok, mutta onko pakko palata oikealle kaistalle 5 m keulani eteen? Tienpinta oli kostea, ja jokaisen tunkijan jälkeen vettä lasille ja pyyhkijöitä. Eikö sitä voisi jättää vähän enemmän väliä? Roiskuminen korostuu nykyään, kun jotkut tosiviisaat päättivät, ettei roiskeläppiä pikkuautoissa enää tarvita. Sieltä sitä tulee rapaa ja nastoja...

susiluoto:
Meniköhän niin että roiskeläppiä ei juurikaan ollut muualla käytössä ja tänne tuotuihin asennettiin vaihtelevalla menestyksellä maahantuojan toimesta nämä läpät.Aiheuttivat sitten nuo viritykset pieniä ruosteongelmia ym.
Yleinen mielipide vaati sitten että roiskeläppäpakko suomessa poistetaan ja jonkun yhteneväisyysjutun yhteydessä tuo pakko poistettiin.Muistelisin näin.

Joona:

kun eivät viitsi ajoissa vaihtaa niitä renkaita "koska mä oon niiin kova kuski ja abs on perseestä ja turha.."

Nyt mennään jo sami-linjalle. Tuskin kukaan oikeasti ajattelee noin. Eiköhän se ole ihan välinpitämättömyyttä tai ajattelemattomuutta, jos ei niitä renkaita vaihda.

erkki.pulkkinen:

Meniköhän niin että roiskeläppiä ei juurikaan ollut muualla käytössä ja tänne tuotuihin asennettiin vaihtelevalla menestyksellä maahantuojan toimesta nämä läpät.Aiheuttivat sitten nuo viritykset pieniä ruosteongelmia ym.
Yleinen mielipide vaati sitten että roiskeläppäpakko suomessa poistetaan ja jonkun yhteneväisyysjutun yhteydessä tuo pakko poistettiin.Muistelisin näin.

Kunpa kieltäisivät nastojenkin käytön ihan yhtenäisyyden vuoksi. Tiet olisivat puhtaampia ja urattomia ja teiden uudelleenpinnoittamisesta säästyneet rahat palautettaisi täysimääräisinä autoilijoille.
Sitten loppui uni ja heräsin.. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page