Keskustelua liikenteestä

<< < (2461/3019) > >>

tjh80:

Ei kai mopojonne tuollaisesta pelkillä sakoilla selviä?

Asiasta toiseen. Viime yönä tuli nähtyä töissä jotain todella huvittavaa. Meinaan tappelu taksijonossa. Meinaan taksikuskien tappelu taksijonossa! Olin hommissa siinä T1 taksijonojen vieressä ns. aitojen sisäpuolella, kun alkoi kuulua jotain ihme mölinää. No, vilkaisin taksijonoon kun ~3 tyyppiä kiukuttelee jostain. Aluksi luulin matkustajiksi, mutta kun jäin kuuntelemaan vähän pidemmäksi aikaa, huomasinkin, että dorkat olivatkin taksikuskeja Juttujen perusteella yhtä kusipäitä mitä liikenteessäkin voi olettaa. Jopa toisilleen.

Kinastelu oli jotain lapsellisen kuuloista:
-"Mä olin täällä eka, sä meet v*ttuun siitä!"
-"Ei, en mene ku mä tulin sua ennen"
-"Ei kun sä meet nyt v*ttuun siitä ku sä etuilit!!"
-"Ei, mä olin sua ennen tässä"
-"TÄÄLLÄ ON P*RKELE SÄÄNNÖT JA NE KOSKEE KAIKKIA, MENE VITTUUN TÄÄLTÄ!!"
... ja samaa lapsellista kiukuttelua jatkui varmaan 10-15min... En tiedä menikö kiukuttelu nyrkkitappelun puolelle lopulta, mutta vähän sellaisia eleitä tuossa oli jo näkyvillä... muutkin taksispedet kerääntyivät siihen ympärille seuraamaan tilannetta. Loppua en valitettavasti nähnyt kun piti omiakin hommia tehdä, mutta olisi mielenkiinnolla seurannut idioottien kukkoilut loppuun asti...

Tervetuloa suomeen, Pikkumaisuuden luvattuun maahan. Ei hyvää päivää taas

matskupu:

Eikös sakot ole ihan fiksu tuomio peltikolarista?

mmniemi:

Tervetuloa suomeen, Pikkumaisuuden luvattuun maahan. Ei hyvää päivää taas

[ Moderator rant mode ON ]  Mihin tuo sun ylipitkä lainaus oli kohdistettu? Ei oikein selviä pointti, kun on koko viesti lainattu.

Yrittäkää olla lainaamatta koko viestiä, varsinkin jos se lainattava viesti on pitkä. Ja VARSINKIN, jos se lainattava viesti on edeltävä viesti. Sisällyttäkää lainaukseen vain tarpeellinen kohta lainatusta viestistä. Ei tarvitse kenenkään arpoa, että mitähän tässä tarkoitettiin, ja mobiilikäyttäjille on helpompi selailla, kun ei tarvitse suhailla ylipitkiä lainauksia yli... [ Moderator rantmode OFF ]

mmniemi:

Niin just. Linnaan vaan!! 

Mikko J Virtanen:

... ja samaa lapsellista kiukuttelua...

Toi sun taksispedettely ja muutenkin jatkuva vouhottaminen taksikuskeista alkaa olla kyllä ihan tuota lapsellista kiukuttelua.

En nyt yhtään puolustele tollasta suunsoittoa ja kielenkäyttöä, etenkin kun kaikki välienselvittelyt on tarkoitus hoitaa puhumalla ja mielellään taksien keräilyalueen puolella niin, ettei asiakkaat ole seuraamassa jotain pikkumaista kitinää.

Meillä on säännöt, jotka koskevat kaikkia. Esimerkiksi tuusulanväylällä ei ohiteta vapaana ajavaa kollegaa, kun kentälle ollaan suurin osa kuitenkin menossa. Tuon tarkoituksena on lähinnä hillitä kilpa-ajoa ja muutenkin kaikilla on oltava oikeus samanlaiseen tienestiin vaikka ajaisi hitaammin kuin muut. Jos näistä "herrasmiessäännöistä" ei pidä kiinni, tulee kentällä varmasti sanomista ja sen kiilailijan paikka on kyllä siellä jonon hännillä. Ihan toinen juttu on tietysti miten tuonkin asian kollegalle esittää, ei selvästikään mainitsemallasi tavalla olis pitänyt hoitaa.

En toisaalta ihmettele yhtään jos viimeyönä on ollut vaikeuksia ajella hitaamman perässä kentälle asti.. pahimmillaan T1 n. 80 auton tarve ja T2 n. 170 auton tarve.. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page