Keskustelua liikenteestä

<< < (2465/3019) > >>

oh2dw:

Yleensä nämä henkilöt myös kykenevät ajamaan sillä taksilla hieman ripeämmin, kuin ne, jotka lyhdyt sammutettuna hilaa itsensä tolpalle...

Niinkuin taksiliiton edustaja totesi: "Eivät taksit aja ylinopeutta, vaan siirtyvät ripeästi paikasta toiseen"

Pe7e:

Niinkuin taksiliiton edustaja totesi: "Eivät taksit aja ylinopeutta, vaan siirtyvät ripeästi paikasta toiseen"

Taksikuski itse totesi: "Mä oon töissä, mä saan ajaa ylinopeutta" ...ttu oikeesti mitä id... no jätetään sanomatta, ettei kukaan pahoita mieltään.

juksii:

Taksikuski itse totesi: "Mä oon töissä, mä saan ajaa ylinopeutta" ...ttu oikeesti mitä id... no jätetään sanomatta, ettei kukaan pahoita mieltään.

Muistan yhden kolarin jossa oli taksikuski ja henkilöauto osallisina. Taksikuski kertoi semmoisen salaisuuden että taksikylttiä pitäisi kunnioittaa ja että nykyään ei ole mitään kunnioitusta taksikylttiä kohtaan.
Taksi oli siis ajanut kolmion takaa eteen. Poliisitkaan eivät kunnioittaneet taksikylttiä vaan lätkäisivät sakon.

jamann51:

Sehän on jo legendaa,tuo taksien ja varsinkin koulutaksien ylinopeus.Kotikylälläni on tieosuus jossa 50 km nopeusrajoitus,no monihan sitä jossain määrin rikkoo..so what, mutta pari tilataksia räimii päivittäin lähes tuplanopeudella lapset kyydissään! Mennessä tod.näk.syynä,että tuli lähdettyä 3 min.liian myöhään matkaan ja tullessa armottoman kova kiire kämpälle sökörinkiin
  http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120914915901_uu.shtml

Mäkkäri:

Muutama vuosi sitten meinasin jäädä suojatiellä taksin yliajamaksi. Seisoin taksin edessä ja olin et oho meinas osua .. Taksikuski avasi ikkunan ja huusi et mitä vittuu siinä seisot ? Kysyin et milläs oikeudella meinaat ajaa jalankulkijan päälle suojatiellä. Kaikenlisäksi tulet vielä kolmionkin takaa ja alat vittuilemaan. Vastaus oli että hän on töissä ja kiire päällä. Painoi rääkän pohjaan ja lähtiessään vielä heitti keskisormen kehiin .. ***tu mikä urpo

Navigation

Up one level

Next page

Previous page