Keskustelua liikenteestä

<< < (2477/3033) > >>

jamann51:

Taitaa olla vastapainoa vanhoille hyville ajoille, kun kuljettiin Pobedalla ja Volgalla? "Ota velga ja osta Volga, Volga loppuu ennemmin kuin velga" 

Ja toinen perään: "Volgalla matkaan ja taksilla perille". Kaiken tämän seurauksena on mersu...?

Tai kuten pohjanmaalla,kun Korvalla ja Kurikas oli lähes kaikki taksit Volgia,sanonta kuului: "Volga,velka ja nälkä"
 Ittelleni myös on aiva sama silloin harvoin kun taksia käytän,onko perseen alla oktavia vai johtotähti. Pointti on kuiteski siinä,että ne kalliit taksikyytit tulee ihan suoraan kai siitä ylihinnoitellusta työkalusta. Onhan siinä vissi ero jos meillä,liikenteessä olevan taksiauton keskihinta kauttalinjan on jotain 35-50.000 ja joissain toisissa EU maissa 2.000-20.000!  Niin pitäähän se rahamittarikin olla tuunattu aivan eri taajuuksille.  Mutta ei se mitään,tulipahan nyt vain vähäsen purettua tuntojaan

Pe7e:

Vanhemman korimallin E:tä ja C:tä

Vaan pyöriipä täällä Hki-Vantaallakin vielä tälläinen:
[ Attachment not found - or removed ]
Tosin viininpunaisena ja banaani katolla Tiedä sitten, onko pimeä vai ei, mutta erottuu ainakin niiden "edustus"mersujen joukosta Olen nähnyt siis ko. auton Hki-Vantaan taksijonossa pari kertaa ja kerran jossain kylillä...

EDIT: josko nyt näkyis kuva...

dera:

Itelle se on yks ja sama tällä hetkellä mitä takseina on. En kuitenkaan niitä kauheasti käytä.

15-vuotiaat juniorit tuskin ovat taksien kohderyhmää, äidin viikkorahoilla ei hirveästi pirssillä suhailla.

Miksu:
Mutta jos pitäiski suhailla, vaikka koulukyytejä sun muita. Ja että 15-vee? Aika pahasti näyttää kyllä mm passi vähän eri ikää...

hynkel:

Väittäisin näiden juttujen perusteella, että Tatu on foorumin paras kuski! Oikeesti hyvää viihdettä lukea sun juttuja lakipykälöineen Aina vaan kaivat ne säännöt ja olet tietävinään

Minä en luule, minä tiedän.

Enkä muuten ole ihan hirveästi puhunut kuitenkaan siitä omasta ajamisestani.

Mutta jos pitäiski suhailla, vaikka koulukyytejä sun muita. Ja että 15-vee? Aika pahasti näyttää kyllä mm passi vähän eri ikää...

Passi ei näytä ikää, vaan syntymäajan. 17v on taksin käytön kannalta ihan yhtä relevantti tapaus kuin 15v.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page