Keskustelua liikenteestä

<< < (2501/3019) > >>

jamann51:

Aivan varmasti vaikuttaa meihin "mattimeikäläisiin" ja siksi ajattelemmekin asiaa meidän kannaltamme. Moni meistä taviksista tekisi varmaan myös pikkurikoksia hyvän tilaisuuden tullen, jos niistä ei rangaistaisi tai rangaistus olisi hyvin lievä. Meillä ei kuitenkaan ole varaa pilata hyvää mainettamme edes pikkurikosten takia. Se ehkäisee (vaan ei näköjään kaikkia edes sekään).

Ammatti- tai taparikollinen ei kiinnitä huomiota siihen onko rangaistus 2 kk vai 2 vuotta. Rangaistushan seuraa aina, jos jää kiinni, ja maineella ei ole merkitystä. Kukaan rikosta tekemään lähtevä ei kuitenkaan oleta, että joutuu siitä kiinni. Kiinnijäämisen riskissä on juuri kyse siitä, että kiinnijääminen näyttää todennäköiseltä. Tämä karsii silloin pois joukosta mattimeikäläiset, ammatti- ja taparikolliset. Jäljelle jäisivät vain idiootit, hullut tai muuten päästään vialla olevat.   

Pekka

Eriävä mielipide heti tähän! Jos puhutaan vakavemmista edelleen,niin meinaatko että hemmo joka lataa haulikkonsa ja lähtee päättäväisesti marssimaan naapuriin,että nyt se sitten tapahtuu,lopultakin s****na! Etteikö hän usko jäävänsä kiinni teostaan...kyllä hän varmaan tietää,että nyt on pitkä istunto tiedossa!   Edit*lipsahtelee OT,mutta jääköön tähän

Pe7e:

Mä voin tulla ajamaan sitä sun rekkaa. En mä sitä rekkaa osaa ajaa

Mikko voi ajaa sitä rekkaa, sillähän on haulinista niin paljon kokemusta

Joona:

Mikko voi ajaa sitä rekkaa, sillähän on haulinista niin paljon kokemusta

Mutta siitä ei ole hyötyä, kun kukaan ei uskalla mennä kyytiin hankkimaan kokemusta

pho201:

Eriävä mielipide heti tähän! Jos puhutaan vakavemmista edelleen,niin meinaatko että hemmo joka lataa haulikkonsa ja lähtee päättäväisesti marssimaan naapuriin,että nyt se sitten tapahtuu,lopultakin s****na! Etteikö hän usko jäävänsä kiinni teostaan...kyllä hän varmaan tietää,että nyt on pitkä istunto tiedossa!   Edit*lipsahtelee OT,mutta jääköön tähän

Tuo hemmo kuuluu edellä mainittuun kategoriaan (tilapäisesti) päästään vialla olevat.   

jhol:

Aivan varmasti vaikuttaa meihin "mattimeikäläisiin" ja siksi ajattelemmekin asiaa meidän kannaltamme. Moni meistä taviksista tekisi varmaan myös pikkurikoksia hyvän tilaisuuden tullen, jos niistä ei rangaistaisi tai rangaistus olisi hyvin lievä. Meillä ei kuitenkaan ole varaa pilata hyvää mainettamme edes pikkurikosten takia. Se ehkäisee (vaan ei näköjään kaikkia edes sekään).

Enpä näämmä kuulu mattimeikäläisiin ... minä en tee pikkurikoksia silloinkaan kun olen varma etten jäisi kiinni.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page