Keskustelua liikenteestä

<< < (2509/3034) > >>

kille:

Minkälainen idiootti pitää olla, ettei tajua harjata niitä lumia pois? A) sehän on järkyttävä turvallisuusriski liikenteessä B) vaikuttaa kuluukseen kummasti kun painoa on muutama kilo lisää ja ilmanvastusta enemmän C) näyttää ehkä niin dorkalta kuin voi, ja antaa kuljettajastakin jonkinmoisen käsityksen...

Joojoo, totta kaikki, mutta tuollainen päivitteleminen on yhtä tehokasta kuin jos mä kirjoittaisin:"vitsi kun rattijuopot on idiootteja." Ei se niitä kiinnosta eikä estä.

Vai meinaatko että joku iglukuski nyt yhtäkkiä tuon tekstisi luettuaan tajuaa että "niin joo, enpä ole tullut edes ajatelleeksi!" ?

en mä mitään dumaa mutta liikenneketjun hengessä.. 

Pe7e:

Joojoo, totta kaikki, mutta tuollainen päivitteleminen on yhtä tehokasta kuin jos mä kirjoittaisin:"vitsi kun rattijuopot on idiootteja." Ei se niitä kiinnosta eikä estä.

Vai meinaatko että joku iglukuski nyt yhtäkkiä tuon tekstisi luettuaan tajuaa että "niin joo, enpä ole tullut edes ajatelleeksi!" ?

en mä mitään dumaa mutta liikenneketjun hengessä.. 

No eipä sitä tiedä, jos täälläkin joku samanlainen idiootti lukisi, ja valaistuisi kuvailemallasi tavalla Ja jos tuolle linjalle lähdetään niin tässä on turhaa voivottelua, päivittelyä ja pätemistä se +600 sivua...

Taitaapa vaan tuollaiset ihmiset olla niin dorkaa porukkaa, että ei auta vaikka huutaisi päin naamaa tuon asian...

diizei:

B) vaikuttaa kuluukseen kummasti kun painoa on muutama kilo lisää ja ilmanvastusta enemmän

Enemmän kuin mikä? Mitkä ovat tasaisen lumisen pinnan ominaisuudet verrattaessa rosoiseen jääpintaan ilmanvastuksen kannalta?

Hienosti ainakin vanhoista kulmikkaista autoista tulee hienoja pisaramaisia virtaviivaisen näköisiä autoja talvisin, kun tuuli puhaltaa sopivasta suunnasta.

Pe7e:

Enemmän kuin mikä? Mitkä ovat tasaisen lumisen pinnan ominaisuudet verrattaessa rosoiseen jääpintaan ilmanvastuksen kannalta?

Hienosti ainakin vanhoista kulmikkaista autoista tulee hienoja pisaramaisia virtaviivaisen näköisiä autoja talvisin, kun tuuli puhaltaa sopivasta suunnasta.

Löytyikö heti ensimmäinen joka jättää harjaamatta autonsa?

diizei:

Löytyikö heti ensimmäinen joka jättää harjaamatta autonsa?

Mistä se löytyi? Rusan Shelliltä vai?

Itse harjaan autoni hyvinkin tarkasti puhtaaksi lumesta _aina_. Näkyväisyys ulos on turvallisuusasia, sekä itselle, että muille. Harmillisesti vain lumen alta usein paljastuu epätasainen rosoinen jääkerros, jonka auton sisällä oleva lämmin ilma on sulattanut. Sitä en jää sentään raaputtamaan pois muualta kuin ikkunoista.

Annoit vain ymmärtää vastauksessasi, että sinulla olisi tarkempaakin tietoa lumen vaikutuksesta auton polttoaineenkulutukseen ja ilmanvastuskertoimeen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page