Keskustelua liikenteestä

<< < (261/3019) > >>

MasterBaziz:

Siellä ei kyllä suomalainen autonomistaja (joka pesee ja kiillottaa autoaan viimesen päälle) pärjäisi ilman henkistä romahdusta.

Plussaksi katsottakoon, ettet ainakaan syyllisty stereotypioihin tässä lauseella. Ainakin täällä Hämeen sydämessä ihmisillä on (valitettavan?) vähän taipumusta pestä autonsa, välillä lumienkin poistaminen näyttää olevan liian vastenmielistä. Tosin mielelläni näkisin tämmöisen (siis autonpesemis-) kulttuurin nousevan vallalle Suomessa. Vähentäisi perässä roikkujien määrää, kun siinä likaa auton keulan tehokkaasti.

Itsellä 200m väli edellä ajavaan, jonka hädin tuskin siitä pöllystä erotti.

Kannattais ajaa iholla, niin näkis edessä olevat paremmin!

hepis:

Ei tämä ihan Suomessa toimisi näin.
Ei niin, koska Suomi niin harvoin voittaa mitään. Kyllä täälläkin oli ihan samanlainen hulina silloin, kun Suomi voitti lätkän MM-kisat. 

B777:
Hands Free-laista tähän väliin muutama mielipide.

Ensinäkin koko laki on täysin perseestä, ainakin niin kauan kun esim. tupakan poltto on sallittu autoillessa. (Nyt tulee kauhea vuodatus ja tekosyy-litanja miksi tupakanpolttoa ei voi verrata puhumiseen jne) Mutta eniten koko hommassa ottaa päähän se, että lain noudattamiseen säädetty auktoriteetti (tässä tapauksessa poliisi) itse vähät välittää ko. laista ja rikkoo sitä jatkuvasti. Tänäänkin tuli kehä III:lla kaksi poliisia kolmesta jotka puhuivat puhelimeen ilman HF-kojetta. Itse en ihan periaate syistä hands free laitetta käytä, maksan ihan ilosta sen 50e rikesakon jos poliisilla on otsaa pysäyttää ja antaa sakko niin kauan kuin itse lakia eivät noudata

Sori epätarkasta kuvasta mutta vastaantulevan auton kuvaaminen lasin läpi vähässä valossa pitkällä suljinajalla ja pimeällä linssillä ei ole kovin helppoa.

[ attachment removed ]

niko korpela:

Hands Free-laista tähän väliin muutama mielipide.

Ensinäkin koko laki on täysin perseestä, ainakin niin kauan kun esim. tupakan poltto on sallittu autoillessa. (Nyt tulee kauhea vuodatus ja tekosyy-litanja miksi tupakanpolttoa ei voi verrata puhumiseen jne) Mutta eniten koko hommassa ottaa päähän se, että lain noudattamiseen säädetty auktoriteetti (tässä tapauksessa poliisi) itse vähät välittää ko. laista ja rikkoo sitä jatkuvasti. Tänäänkin tuli kehä III:lla kaksi poliisia kolmesta jotka puhuivat puhelimeen ilman HF-kojetta. Itse en ihan periaate syistä hands free laitetta käytä, maksan ihan ilosta sen 50e rikesakon jos poliisilla on otsaa pysäyttää ja antaa sakko niin kauan kuin itse lakia eivät noudata

Sori epätarkasta kuvasta mutta vastaantulevan auton kuvaaminen lasin läpi vähässä valossa pitkällä suljinajalla ja pimeällä linssillä ei ole kovin helppoa.

Tuo olisi muuten osuva kuva ja juttu tuonne Skanneri-lehden Sauna keskustelupalstalle, jossa paljon juttuja poliisin tekemistä laittomuuksista...

B777:

Tuo olisi muuten osuva kuva ja juttu tuonne Skanneri-lehden Sauna keskustelupalstalle, jossa paljon juttuja poliisin tekemistä laittomuuksista...

Hehe, joo, varmasti. Mutta tosiaan mulla ei todellakaan ole tarkoitus olla ns. kotipoliisi, ei mua oikeasti ota päähän se, että Poliisi rikkoo lakia, onhan nekin vaan ihmisiä. Ei mitään tarvetta mennä väijymään tien varteen jokaista virhettä jne, mutta toi laki on niin perseestä kun olla ja voi. Tajuaahan sen siinä jos esim. Haukiputaan poliisi on antanu virallisen lausunnon siitä ettei pysäytä HF rikkomuksista, että heitä ei kiinnosta. Mutta tosiaan sinä päivänä kun poliisi tulee ja antaa sakon mulle niin voi olla, että on avautuminen edessä. Pitää vissiin laittaa toi kuva hanskalokeroon niin otan sen esille kun on kirjottamassa sakkoa ja totean, että voidaan tehdä Ilta-Sanomiin juttu tästä jos setä haluaa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page