Keskustelua liikenteestä

<< < (2601/3033) > >>

Miksu:

Älä viitti tulla nokkimaan, kun sulla ei oo mitään oikeaa asiaa... Tuulilasin voin puhdistaa silloin kun siltä tuntuu. Jos sitä ainetta saa joku mopokeisari naamalleen, niin se on täysin sen oma vika ja omaa tyhmyyttä.

Peräänajot ja lukkojarruttelut jätän ihan muille.

Nyt kyllä hajos ja pahasti. Kuivana kesäpäivänä, tuulilasi puhdas ja silti täytyy sitä tuulilasia pestä? WTF? Ja mun mielestä saa aika paljon heitellä sitä pesunestettä että alkaa oikeasti haittaamaan. Ja mitä tohon sun esimerkkiisi tulee, eiköhän se taksikuski ymmärrä jos joudut vetäsemään liinat kiinni ja oletettavasti hokaa tilanteen nopeammin kuin sinä. Ja lisäksi mitäs lähdet ohittamaan niin läheltä että tämä velivenäläinen voi sen tehdä?

Unzki:

Ainahan sitä voi ylimaalauttaa koko auton, edulliseksi tulee jos pohjatyöt tekee itse. Onhan se silti kallista.

Eipä se ylimaalauskaan ole mikään ratkaisu, en ole nähnyt yhtään jälkeenpäin maalattua autoa, jossa on yhtä hyvä maalipinta kuin tehtaalta tullessa. Ja tosiaan n. 6 000eur luokkaa ja siitä ylöspäin auton ylimaalaus, eli ei ihan halpaa hommaa tosiaan.

Unzki:

Nyt kyllä hajos ja pahasti. Kuivana kesäpäivänä, tuulilasi puhdas ja silti täytyy sitä tuulilasia pestä? WTF?

Kesällä on aika paljon siitepölyä ja mikäli autoa joutuu säilyttämään ulkona niin kyllä kesälläkin tuulilasi menee pölyyn ja se yleensä näkyy ikävästi vasta vastavalossa, jolloin jengi rupee niitä tuulilaseja pesemään. Tämänkin olisit varmasti osannut ottaa huomioon, mikäli olisi sitä ajokokemusta hieman enemmän. Mä en kyllä kesällä viitsi pestä tuulilasinpesunesteellä ja pyyhkijöillä lasia, koska sitten on nesteet pitkin muuten puhdasta autoa ja lasissa rajat

Pe7e:

Nyt kyllä hajos ja pahasti. Kuivana kesäpäivänä, tuulilasi puhdas ja silti täytyy sitä tuulilasia pestä? WTF? Ja mun mielestä saa aika paljon heitellä sitä pesunestettä että alkaa oikeasti haittaamaan. Ja mitä tohon sun esimerkkiisi tulee, eiköhän se taksikuski ymmärrä jos joudut vetäsemään liinat kiinni ja oletettavasti hokaa tilanteen nopeammin kuin sinä. Ja lisäksi mitäs lähdet ohittamaan niin läheltä että tämä velivenäläinen voi sen tehdä?

Kuivana kesäpäivänä siihen voi lentää vaikkapa joku hyttynen, joka jättää ikävän jäljen, mikä ei lähde kuivuessaan kuin pesukoneessa pois Ja sittenhän se on hyvä, jos pienet suihkut ei haittaa. Ja hommaa sinä ensin se ajokortti ja ajele muutama tonni ennenkuin rupeat opettamaan muita ajamaan...

Tartun kuitenkin tuohon. Se taksikuski tuskin huomaa yhtään mitään, kun tulee siinä puskurissa niin iholla, ettei edes näe muuta kuin mun auton. Ohittamaan läheltä? Luitko kunnolla vai etkö vaan tajua? Minä olin jo ohituskaistalla. Huomaa kyllä ettet ole ajanut metriäkään autolla. Ja kyllä, noita sankareita riittää, jotka eivät osaa niitä peilejä käyttää. Vaikka olisin ajanut koko matkan ohituskaistalla, joku voi vängätä eteen vaikka olisin jo kohdalla. Joko sen takia, ettei osata katsoa peiliin, tai jakseta kääntää päätä sen verran, että näkee sen kuolleen kulman. Toki jotku "horjahtelee" vahingossakin välillä niin, että näyttää tulevan viereiselle kaistalle, ja sitten yhtä äkkinäisellä liikkeellä korjataan takaisin omalle kaistalle...

Ja tuo oli vaan esimerkki, keskity siihen. Skene on mikä on.

susiluoto:
tuosta peileihin katsomisesta, olen joskus kaupan pihalla katsellut ihmisten peruuttamisia, pää pyörii kun hullun m.. mielettömän per.. ja valmista ei tule, avataan ikkunaa ja ovea, yleensä autossa on kolmisen peiliä.
Näistä peileistä kun opettelee katselemaan tasaisin välein, toki eteenkinpäin, eipä sitä ovea niin usein tarvitse avata.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page