Keskustelua liikenteestä

<< < (2605/3031) > >>

ovalila:

Ja splittaajien kannattaa myös muistaa että ohitettavan auton ikkunasta voi lentää vaikka palava tupakan tumppi tai tulitikku, sitä on sitten kiva kaivella ajopuvun sisältä! 

Niitä kun tuppaa lentelemään silmille muutenkin vaikka vaan siivosti perässä ajelis tai viereisellä kaistalla. Yks hyvä syy lisää pitää aina jonkinlaiset lasit kypärän alla jos sattuu olemaan vaikka visiiri auki.....

niksu99:

Ajovalo pesurit voi hyvin ottaa pois käytöstä, Mulla ne on toiminnassa ja harvasan kerran on tarvinnut käytellä.

Vanhemmassa pasuunassa otin pesureiden pistokkeen irti, mutta tässä uudemmassa voi lasia pestessä kääntää valokatkaisijan "päivävaloille" tällöin ei lampunpesurit herää henkiin lasia pestessä

Unzki:
Tämän päivän kun näkisi Suomessa.. Eipä taida toteutua, kuin lähinnä märissä päiväunissa

http://www.autoblog.com/2012/04/20/delaware-to-crack-down-on-left-lane-slowpokes-w-poll/

tjh80:

Vanhemmassa pasuunassa otin pesureiden pistokkeen irti, mutta tässä uudemmassa voi lasia pestessä kääntää valokatkaisijan "päivävaloille" tällöin ei lampunpesurit herää henkiin lasia pestessä

Mulla taas tuo valopesuri toimii, kun pyyhkijän viiksestä työntää eteen päin.

mmniemi:

Onneks on vakuutusyhtiöt olemassa, jos joku törttöilee ja peltiä menee.
Mulla on autossa Tapiolan täyskasko ja kattaa aika laajasti ja muutenkin kun on keskittänyt kaiken Tapiolaan niin paljon on etuja ja alennuksia yhteensä vakuutuksissa.

Ei se sun kaskokaan korvaa mitään esim. tuollaisessa tilanteessa, että olet kuumottuneessa tilassa polkaissut tahallaan jarrun pohjaan ja toinen puskee hanuriin. Omaa pussia varmaan joutunet kaivamaan...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page