Keskustelua liikenteestä

<< < (2621/3031) > >>

leppäkeihäs:

Sitä suuremmalla syyllä pitäis olla se auton korkeus merkittynä siihen johonkin näkökenttään.

Niin, ihme jos ei ole "ammattikalustossa". Asuntoautossakin olen sellaisen tarran nähnyt.

juksii:

No niin... nythän täällä hauskaa riittää

Pitää yrittää repiä huumoria sieltä mistä saa.  

Huomauttaisin kuitenkin että Laajasalon Hiabbihölmöilyssä menetettiin ihmishenki.

Totta. Siltoihin ajamiset mä jotenkin vielä ymmärrän, mutta noi hiabbi pystyssä köröttelyt menee kyllä oikeasti yli ymmärryksen.

jari58:

Totta. Siltoihin ajamiset mä jotenkin vielä ymmärrän, mutta noi hiabbi pystyssä köröttelyt menee kyllä oikeasti yli ymmärryksen.

Aivan Jukka, mutta antaa noiden viisastelijoiden heitellä noita hellyttäviä kommenttejaan. Saavat niistä varmaan jotain kiksejä...

oh2dw:
Näinä päivinä kadunpuhdistajat ovat liikkeellä. Hämmästyttävä määrä erilaisia koneita tarvitaan ajamaan peräkkäin, että talven hiekoitus saadaan siivottua. No, ei se mitään, paitsi että taitaa olla kallista hommaa.
Olen ollut hämmästynyt siitä, kuinka helppoa noilla vehkeillä on tehdä töitä. Vaikka kaikenmaailman vipuja ohjaamossa on varsin runsaasti, niillä voi kuitenkin tehdä töitä jatkuvasti kännykkään puhuen. Mistä niitä käsiä oikein riittää? Ja varmaan laitontakin lisäksi. Mutta taitaa olla tylsää työtä...

kille:

Et ilmeisesti tee ikinä omassa työssäsi virheitä..? Noi siltaan ajamiset on verrannollisia ihan mihin tahansa vahingossa tapahtuvaan virheeseen työstä riippumatta. Eihän niitä sais tapahtua, mutta niitä tapahtuu.

Ei se tee. Eikä nuo muutkaan vääräleuat jotka lämmittelee tuhanteen kertaan jauhettua hiiaappikeskustelua  

Oli painanut joystickista vahingossa jotain väärää nappia ja renkaat kääntyivät vasempaan. Lopputulema oli se, että Astra osui siihen keulilla olevaan auralevyyn noin 40km/h ja rullautui lähes ohjaamoon saakka.

Mitä?! Hölmöilyä! Sikailua! Ammattitaidottomuutta!! Ei voi sattua tuollaista virhettä!! Aijoo, ei se ollutkaan rekkajore eli ei mitään, homma ok. 

Korkeusmerkinnöistä ohjaamoissa. Osassa varmasti on ja osassa ei. Ammattiautot kuluu käytössä kuitenkin ihan eri malliin kuin henkilöautot, joten kyllä ne eri tarratkin irtoo sieltä ohjaamosta ajankanssa.

Vakavasti, nämä korkeusmerkinnät auton sisällä ovat hyvä juttu, mutta eivät estä kaikkia mokia. Koskaan kuultu vaihtokoriajoneuvoista joiden korkeus vaihtelee päällä olevan kopan mukaan? Muille ajoneuvoille pakollisiksi ja katsastuksissa tarkastettaviksi ne pitäisi tehdä. Eivätkä SILTI estäisi kaikkia onnettomuuksia.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page