Keskustelua liikenteestä

<< < (2633/3034) > >>

verttim:

Niin no, en ainakaan itse keksi mitä hyötyä tollasista on, ainakaan tällä nykyisellä kohderyhmällä. Edelleen muualla maailmassa tuo on eläkeläisten kulkupeli, ei mopojonneille tarkoitettu lelu. Se on edelleen suuri ihmetyksen aihe, että missä vaiheessa ja miten tuosta tuli tuollainen pullamössö-mopojonne-porvarikakaroiden musthave-juttu. Joku esapetteri joskus keksinyt, että mä haluun tuollaisen, ja vanhemmat tyhmänä maksanu sen 15 000€ tuollaisesta muovikiposta.
Nykyään kun ainoa kohderyhmä on nämä jonnet, on ties minkälaista tuning-katiskaa myynnissä, oikeiden h-autojen hinnalla. Lehdestä joskus lueskelin noita eri valmistajien ilmoituksia (joita on muuten varmaan 1 kokonainen sivu täynnä), on mm. SPARCOn rattia ja kuppipenkkiä ja karvanoppaa ja ties mitä "varustetta". No, tyhmähän ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Laittaisivat sitten edes jotain ballastia tjsp lisää sen verran, ettei tuuli noita kaatele toisten autojen päälle...

Voihan se olla, että nuoret hakevat ratkaisua pysäköintipaikan löytämisongelmiin.. Erittäin pieneen tilaanhan sen lelunsa voi parkkeerata.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012052015597672_uu.shtml

Miksu:
Suunnitelmissa tunkasta tommonen tai joku pikku-Astra kaverin pick-upin lavalle joskus ja lähteä vaan köröttelemään. Voi omistajan ilma olla aika priceless. Itse ymmärän mauton jos vaan nyt asuu jossain korvessa pskojen liikenneyhteyksien päästä. Yhdella tutulla mauto vähentää koulumatka-ajasta parhaimmillaan 2-tuntia. Bussit kun kulkee huonosti...

mmniemi:

Suunnitelmissa tunkasta tommonen tai joku pikku-Astra kaverin pick-upin lavalle joskus ja lähteä vaan köröttelemään.

Suunnitelmissa tunkata Suomelan Sierra, vai mikälieolikaanmitäsesuunnitteli, katolleen parkkiksella 

Pe7e:

Voihan se olla, että nuoret hakevat ratkaisua pysäköintipaikan löytämisongelmiin.. Erittäin pieneen tilaanhan sen lelunsa voi parkkeerata.

No kyllä se perinteinen kakspyöränen mopo/skoba menee vielä vähän pienempään tilaan kun tuollainen katiska...

Itse ymmärän mauton jos vaan nyt asuu jossain korvessa pskojen liikenneyhteyksien päästä. Yhdella tutulla mauto vähentää koulumatka-ajasta parhaimmillaan 2-tuntia. Bussit kun kulkee huonosti...

Kulkeeko se mauto sitten kovempaa kuin se kakspyöränen mopo? Siis ei vaan pysty käsittään, millaiset idiootit noita ostaa. Eihän ne esapetterit niitä ite maksa, mutta miten tyhmiä pitää vanhempien olla, että tuollaiseen paskakasaan "sijoittaa" sen 15k€

Mistähän helvetistä toi hintakin on tollaselle paskalle revitty? Jos miettii, että aika monta oikeaa autoa saa jo IHAN UUTENA tuohon hintaan.... kyllä on aika perkeleen kallista muovia

Jäniskevennys:
http://www.youtube.com/watch?v=ohesgZWDaXk

karantan:

Kulkeeko se mauto sitten kovempaa kuin se kakspyöränen mopo? Siis ei vaan pysty käsittään, millaiset idiootit noita ostaa.

Kovemmasta en tiedä, mutta mukavampi sellaisella on ajaa huonolla säällä ja huonoa säätähän täällä riittää.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page