Keskustelua liikenteestä

<< < (265/3019) > >>

tornadof36:
Juups...

Ihan samantasoisia alkaa olemaan tekstit näköjään tälläkin osaa voorumia...

Eli.Minähän olin laittanut sulkuihin sen ajon aikana kuvaamisen,eiks jeh...En syytellyt ketään mistään.

Ja sitten oikeasti,jos teidän on pakko leikkiä tuolla poliisia,niin tehkää edes jotain hyödyllistä.Eli etsikää rattijuoppoja tms,jos ei ole muutakaan tekemistä...

Tuo lakihan toimii niiltä osin hyvin,että ne joilla ei tuo ajo ja puhelimeen puhuminen sujuisi muutenkaan samaan aikaan,eivät nyt sakkojen pelossa uskalla sitä tehdä...

Totta on että se itse puheluun keskittyminen(riippuu puhelun "aiheesta") vie aina huomiota pois siitä ajamisesta...

No,aina on niitä jotka vastustavat milloin mitäkin lakeja ja sääntöjä .Itse en kuulu heihin.

-Jukka

Ja turvallisia ajoja vaan kaikille!

odo:

No,aina on niitä jotka vastustavat milloin mitäkin lakeja ja sääntöjä .Itse en kuulu heihin.

Aina ei vaan lait tunnu hirveän järkeviltä...(mm. uus tekijänoikeuslaki)

Tää Handsfree-laki on oikeasti turha. Jengi vaan pitää sitä HF:ää mukana ja sitten kun puhelin soi niin ruetaan kaivelemaan johtoja ja nappeja esiin ja laittamaan puhelimeen...tosi turvallista. Samoin autossa saa tehdä vaikka mitä muita juttuja millä voi tuhota keskittymisen ihan yhtä pahasti ellei pahemminkin joten miksi puhelimen käyttö on vain kielletty?

Ei ne lainsäätäjätkään kaikkitietäviä ole, aina välillä on ihan tervettä kyseenalaistaa joidenkin lakien järjellisyyttä.

juksii:

Totta on että se itse puheluun keskittyminen(riippuu puhelun "aiheesta") vie aina huomiota pois siitä ajamisesta...

Samalla tavalla vieruskaverille puhuminen vie huomion pois ajamisesta. Pitäisikö siitäkin rankaista?

tornadof36:
Tottakai pitäisi...

Eikä kotonakaan saa mitään puhua...Ainakaan ruoka suussa...

No joo,taisi mennä vähän överiksi.

Kyseenalaistaminen ei tarkoita vielä sitä,etteikö lakia pidä noudattaa.

Ammattiliikenteessähän on käytössä ns.kylmä ruuli mikä on mielestäni ihan naurettavaa...Aivan sama KÄYTÄNNÖSSÄ kuin puhuisi siihen itse kännyyn...

-Jukka

Henkka:
Vielä taskuparkkeerauksesta.
Ei sitä Italiassakaan ihan joka väliin tuupata! 

http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-17240

(Sorry, jos tämä on jo ollut täällä)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page