Keskustelua liikenteestä

<< < (2641/3019) > >>

oh2dw:
Väistämisvelvollisuuden käyttämättä jättäminen....

Mikko J Virtanen:

EDIT: Joskus kokeilin sellaistakin, että kun itse pysähdyin, rupesin vilkuttamaan jarruvaloa siinä pysähdyksissä ollessani. Ensimmäinen auto sujahti ohi, mutta seuraava jo tajusi sentään pysähtyä. Ehkä pitäisi harrastaa enemmänkin...

Itse aika usein olen tuota jarruvalojen välkyttelyä harrastanut samassa tilanteessa.. joskus auttaa, joskus ei.

Pe7e:

Itse aika usein olen tuota jarruvalojen välkyttelyä harrastanut samassa tilanteessa.. joskus auttaa, joskus ei.

Toimisko se vilkun käyttäminen? Kuten olen sanonut niin ulkomailla tuota tehdään vastaavassa tilanteessa. Eli sinne tyhjän kaistan suuntaan vilkku päälle. Saattaisi jopa ehkä paremminkin kiinnittää huomion kuin jarrujen vilkuttelu?

hynkel:
Kyllä varmaan kiinnittää huomion. Nimittäin ihan toisaalle, kuin siihen, että ko. auto on pysähtynyt nimenomaan suojatien eteen.

Pe7e:

Kyllä varmaan kiinnittää huomion. Nimittäin ihan toisaalle, kuin siihen, että ko. auto on pysähtynyt nimenomaan suojatien eteen.

No kerro nyt ihmeessä sitten, että mihin "toisaalle"? Tosin ei se mikään yllätys olekaan, ettei suomalaiset dorkat mitään tajuakkaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page