Keskustelua liikenteestä

<< < (2681/3031) > >>

kume:

Topi. Minua opastettiin. Osta kaikkea mitä Biltema myy. Älä osta mitään mitä he myyvät omalla nimellään.

Heikki

Lupaan pitää tämän viisauden mielessäni  .

oh2dw:
Tieliikennelakia pitäisi näköjään muuttaa käytäntöä vastaavaksi:

Otetaan ne kärkikolmiot pois moottoritielle tulorampeista. Ja jos se ei riitä, niin laitetaan ne kolmiot moottoritien puolelle ennen liittymiä.
Tänään oli lirissä Lahden motarilla Kehä 3:n liittymässä eteläänpäin, aamulla, kun ajelin oikeanpuoleista, jossa oli muitakin, ja vasemmanpuoleisella oli muitakin. Bussi tunkee oikealta motarille, ja olen vähällä puristua sen ja vasurin väliin. Paniikkijarrutus, jolloin bussin perässä liittynyt ha oli jo ehtinyt taakseni, ja meinasi tulla takaapäin sisään. Taidan olla vähän tyhmä, kun en ymmärrä näitä kuvioita? 

kume:

Tieliikennelakia pitäisi näköjään muuttaa käytäntöä vastaavaksi:

Joo  nykyiset väistämissäännöt eivät vaan toimi! Tänäänkin seisoin taas suojatien keskikorokkeella vakain aikein ylittää ajoväylä ja luvattoman monta henkilöautoa ja yksi bussi kaahasi ohi ennen kuin joku ymmärsi antaa jalankulkijalle tietä.

Pe7e:
Rekkajoret kilpasilla...

Rekkojen välissä näkyvän harmaan pakun kuskilla paloi käpy sen verta tuohon pelleilyyn, että päätti itse pelleillä lisää ja täräytti tuosta rekkojen välistä tuonne missä nyt on... ohitti siis tämän vihreän tuosta oikealta puolelta, ja koukkasi tuosta välistä vasemmalle... Valkoisen rekan edessä myös kolmas rekka, joka hetkeä aiemmin suoritti saman ohituksen koukkaamalla niinikään tämän vihreän eteen... 

Joona:

Rekkajoret kilpasilla...

Rekkojen välissä näkyvän harmaan pakun kuskilla paloi käpy sen verta tuohon pelleilyyn, että päätti itse pelleillä lisää ja täräytti tuosta rekkojen välistä tuonne missä nyt on... ohitti siis tämän vihreän tuosta oikealta puolelta, ja koukkasi tuosta välistä vasemmalle... Valkoisen rekan edessä myös kolmas rekka, joka hetkeä aiemmin suoritti saman ohituksen koukkaamalla niinikään tämän vihreän eteen... 

Toi nyt on ihan normaalia. Konttispedeillä on aina hirveä kiire. Sitä paitsi, kumpikin todennäköisesti ajaa ylinopeutta. Paikalla on 80km/h rajoitus. Päästelen itsekin yhdistelmällä alinopeutta ajavista ohi. Myös rekoista, jos ne junnaa 60-70. Tuntuu muuten, että kehällä henkilöautoista suurin osa ajelee nykyään 60-70. Vaikka ei välillä ole kuin muutama auto niin ei silti päästä lähellekään 80 nopeutta.

PS. Mahtoi pakukuskia ****ttaa, kun ei saanut ajaa reipasta ylinopeutta. Jää 4-tien kohdalla jarrujen tarkastus tekemättä

Navigation

Up one level

Next page

Previous page