Keskustelua liikenteestä

<< < (2745/3033) > >>

Joona:
miksi se pitäisi  ajaa päästä päähän rajoitinta vasten?

ilmailukärpänen:
Quote

miksi se pitäisi  ajaa päästä päähän rajoitinta vasten?


En tiedä, sitä pitäisi ainakin kysyä niiltä maansiirtoajoneuvojen kuskeilta jotka ilmeisesti ajavat Espoon metrotymaan ajoja. Tyhjänä painavat usein Otaniemen (ehkä myös Larun) suuntaan juurikin vasenta kaistaa ja aivan puskurissa kiinni. Ja koukkien kaistoilla. Urakkahommissa varmaan ovat kun tätä näkee tämän tästä.

Joona:
Quote

En tiedä, sitä pitäisi ainakin kysyä niiltä maansiirtoajoneuvojen kuskeilta jotka ilmeisesti ajavat Espoon metrotymaan ajoja. Tyhjänä painavat usein Otaniemen (ehkä myös Larun) suuntaan juurikin vasenta kaistaa ja aivan puskurissa kiinni. Ja koukkien kaistoilla. Urakkahommissa varmaan ovat kun tätä näkee tämän tästä.


Pitää ehtiä kasalle ennen kaveria. Yksi kaveri aikanaan ajoi sora-autoa.  Kuulemma saman työmaan jätkät ei voi huoltoasemalla pysäköidä toisen taakse, koska toinen saattaa saada silloin kuorman ensin.  No, onhan ne ihan ***tun urpoa porukkaa. Kaverilta kyselivät, että miten se voi aina pysäköidä pihan perälle. Vastasi, että 8 tuntia kestää päivä, stressasi tai ei. Menivät sorakeisarit hiljaiseksi

hynkel:
Quote

Onko oikeastaan ketunkaan väliä pääseekö sen tunnelin lopun ylämäen päälle neljää- vai kuuttakymppiä?

On. Jos sen ajaa neljääkymppiä, niin lisää urpoja lähtee ohittamaan sitä rekkaa, jotka tulevat sitten ajamaan alle rajoituksen kun rajoitus aikanaan muuttuu kahdeksaankymppiin. Koko liikenteen rytmi häiriintyy pitkäksi aikaa yhden tuollaisen idiootin takia, sen tunnelin jälkeen ylämäki kuitenkin jatkuu vielä monta sataa metriä (vaikkakin loivana), ja jos siinä nyt n. 300-400 kW rekalla ajaa täys kuorma päällä, niin ei se ihan hirveän hyvin edes kiihdy sen tunnelin jälkeen. Niin, ja ympäristön kuormituskin kasvaa ikävästi :(

Kehä 1:lle tekisi muuten hyvää, jos siellä kiellettäsiin mopolla ja mopoautolla ajaminen 24/7 (ainakin välillä myllypuro - keilaniemi) sekä traktoreilla ja työkoneilla ajaminen ainakin aamu- ja iltapäiväruuhkien aikana.

Unzki:
Quote

Kehä 1:lle tekisi muuten hyvää, jos siellä kiellettäsiin mopolla ja mopoautolla ajaminen 24/7 (ainakin välillä myllypuro - keilaniemi) sekä traktoreilla ja työkoneilla ajaminen ainakin aamu- ja iltapäiväruuhkien aikana.

Niin tekisi sekin, että kaikilla Kehillä ja varsinkin moottoriteillä raskaalta kalustolta kiellettäisiin ohittaminen/ohituskaistalla ajaminen. Veikkaanpa, että rekoillakin olisi sujuvampaa ajaa, kun osa raskaasta kalustosta ei ole vetämässä ruuhka-aikaa Kehä III:sta kilometrien matkalta juntturaan kun täysperävaunut kisaavat rinnakkain siitä, kumpi voittaa 10s matka-ajassa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page