Keskustelua liikenteestä

<< < (2781/3033) > >>

tare:
Maksimi vääntö tuleekin kierroksilla 1750.

PeteL:
Just tällaisten tapausten takia autojen tehot pitäisi rajoittaa 10 hevosvoimaan ja auton edellä pitäisi aina ajaa ennakkovaroittaja polkupyörällä lippua heiluttaen

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013042616953111_uu.shtml

renaulttI:
Quote

Just tällaisten tapausten takia autojen tehot pitäisi rajoittaa 10 hevosvoimaan ja auton edellä pitäisi aina ajaa ennakkovaroittaja polkupyörällä lippua heiluttaen

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013042616953111_uu.shtml


Quote

Syytetty kertoi, että hänen jalkansa oli juuttunut kaasupolkimeen kiinni, eikä hän saanut sitä irti. Hän joutui paniikkiin, eikä saanut nopeutta pudotettua.

  Olisi nyt edes väittänyt, että kaasu juuttui pohjaan. Ei kai sitä nyt tuollaisessa tilanteessa survo jalkaa lattiaan edes paniikissa, vaan yritä nostaa sitä jalkaa irti polkimesta.

oh2dw:
Eipä taida tavallista polkimentallaajaa hirveästi kiinnostaa hevoset, väännöt yms...parempi kiinnittää huomio liikenteeseen...auto on kuitenkin valtaosalle käyttöesine, eikä idealistien hiekkalaatikko.

ilmailukärpänen:
Quote

Olisi nyt edes väittänyt, että kaasu juuttui pohjaan. Ei kai sitä nyt tuollaisessa tilanteessa survo jalkaa lattiaan edes paniikissa, vaan yritä nostaa sitä jalkaa irti polkimesta.


Juu, ei ollut miestä tunnustaa edes tekoaan. Etukilvetkin oli ruuvattu irti. Tiedän paikan hyvin, fillaroin siitä usein työmatkallani ja tuho oli tosiaan sellaista että oli vaikeaa ensin ymmärtää miten se on saatu aikaiseksi. Mukaan oli lähtenyt myös pihalta lasten leikkipaikat ja usein tuossa oli penskoja pihalla. Melkein ei ole mukana mutta ei sitä voinut olla ajattelematta tuolloin. Onneksi kaveri selviää "vain" rahalla, eikä omallatunnolla ole loppuikää materiaalista tuhoa enempää.

Tosiaan, teholla on väliä. Tuolla kohdalla moiseen ei olisi kyllä pystynyt 140 hepan voimalla... 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page