Keskustelua liikenteestä

<< < (2785/3034) > >>

Joona:
Ole Mikko joskus hiljaa ja lue vaikka omia kirjoituksiasi läpi.  Sun on ihan turha tulla tänne mussuttamaan "mikä siinä on niin vaikea tajuta" yms. Oletko koskaan miettinyt, voiko ylimielisellä asenteellasi olla mahdollisesti jotain tekemistä sulle vittuilun kanssa. Olet näissä autoasioissa käyttäytynyt alusta alkaen ylimielisesti muita kohtaan ja perustelet kaikkea sillä, mitä SINUN autosi tekee tai mitä SINUN isäsi tekee. Totta puhuen, meitä ei kiinnosta mitä sinun isäsi tekee tai sanoo. Eikä kaikki sinun isäsi sanoma ole taivaallinen totuus. Muistan kyllä, kuinka ennen edes ajokortti-ikää opetit meitä täysperäkuskeja ylimielisesti rekan ajosta. Eikö sulle koskaan kukaan ole sanonut, että ole hetki hiljaa ja mieti uudestaan. Kaikki aivopieruja ei tarvitse oksentaa julkisesti tänne.

Voit kyllä kertoa omia kokemuksiasi ja mielipiteitäsi mutta on ihan turha kuvitella, että  jos jaat omia mielipiteitäsi ja isäsi havaintoja täällä taivaallisina totuuksina ja käyttäydyt ylimielisesti joka kerta, kun joku sanoo jotain vastaan, että saisit mitään muuta kuin vittuilua paluupostina.

Miksu:

Eli toisin sanoen sun mittari näyttää nollaa, vaikka todellisuudessa siellä tankissa on vielä soppaa vaikka muille jakaa? Problem?

Oispa ees niin... Koko lootahan ei meinaa lähteä ees liikkeelle, jos on punasen asteikon puolivälin alapuolella koko mittari... Tai kyllähä se liikkuu, mutta heikosti. Tossa kuvassa näkyykin toi punanen "kolo": http://www.getparts.nl/uploaded/2011-11-21/08fa4a682De9562D49b42D8dc62D7bc6f244a862DSCF0017.jpg

freelaw:

Eikös se tuossa selkeästi ole ilmoitettu: http://goo.gl/maps/pUIm5 Vai puhummeko samasta paikasta?

Kyseisen merkin jälkeen esiintyy vielä pysäköintikieltomerkki ja risteys. Käsittääkseni kumpainenkin on riittäviä kumoamaan aiemman maksullisen pysäköinnin alueen.

ilmailukärpänen:

mutta kun ajotietokoneen range-kohtaan pamahtaa lukema 0km, sillä voikin ajaa vielä n. 10 kilsaa. 

Näin sen pitääkin mennä. Omalla sotkalla ajelee vielä ainakin noin 40-50km (kerran olen pakosta joutunut tämän testaamaan). Homman juju on juuri siinä että autolla ei jäätäisi tien poskeen. Joissain maissa voi saada jopa sakot jos auto jättää motarille polttoaineen loppumisen takia. Mm. tämän takia valmistajat ohjelmoivat kulutusnäytön rangen nollaan vaikka polttoainetta olisi vielä himpun verran. Se ei ole siis vika vaan ominaisuus. Näin minulle on asia kerrottu Helkama-auton puolelta. Minulla kulutusnäyttö toimii +-0,1l/100km tarkkuudella. Tätäkin voisi vielä ruuvata vehkeillä itse tarkemmaksi mutta tuo riittää minulle.

tuma:

Näin sen pitääkin mennä. Omalla sotkalla ajelee vielä ainakin noin 40-50km (kerran olen pakosta joutunut tämän testaamaan). Homman juju on juuri siinä että autolla ei jäätäisi tien poskeen. Joissain maissa voi saada jopa sakot jos auto jättää motarille polttoaineen loppumisen takia. Mm. tämän takia valmistajat ohjelmoivat kulutusnäytön rangen nollaan vaikka polttoainetta olisi vielä himpun verran. Se ei ole siis vika vaan ominaisuus. Näin minulle on asia kerrottu Helkama-auton puolelta. Minulla kulutusnäyttö toimii +-0,1l/100km tarkkuudella. Tätäkin voisi vielä ruuvata vehkeillä itse tarkemmaksi mutta tuo riittää minulle.

Niin minunkin mielestä, mutta Mikko varmaan kertoo meille miksi he ovat isän kanssa päättäneet että tuo on väärä tapa toimia.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page