Keskustelua liikenteestä

<< < (29/3031) > >>

mk04:

Olenkin huomenna menossa B-teoriakokeeseen, voisitko kertoa sitten ne oikeat liikennesäännöt kun koulussa minulle on opetettu vain uskomatonta paskaa? 
Kyllä autokoulussa minusta aika tarpeellisia asioita opetetaan, varsinkin ne videot mitä siellä näytetään ovat erityisen opettavaisia. Minusta voisi ajokortin säilyttämiseksi olla kaikilla pakollisina muutaman videon (esim. törmäystesteistä) katseleminen esim. kerran vuodessa.

Minä heitin kommenttini, ihan vain kestustelua herättääkseni. Mutta onnea teoriakokeseen, läpäisin sen eilen!

ollik:
Teoriakoe meni läpi ihan autokoulusta saaduilla tiedoilla, onkohan se missä kävin jotenkin tavallista parempi? 

mk04:
Ihan sama juttu, tosin minun piti tehdä n. 10h koulun omia harjoituksia. Ja toivottavasti pian inssiin, ja kuormiskorttia hoitamaan eteenpäin.

lento:
Nyt oli muten tänään juttu Iltalehdessä, että olisi tulossa suomeen 130KM/h maksimi nopeus rajoitukset . Vähentyisi kuulemma kolarit?. Sama käytäntö on ollut käytössä Tanskassa ja se rauhoitti llikenteen siellä kuulemma.

Lonkka:

Nyt oli muten tänään juttu Iltalehdessä, että olisi tulossa suomeen 130KM/h maksimi nopeus rajoitukset . Vähentyisi kuulemma kolarit?. Sama käytäntö on ollut käytössä Tanskassa ja se rauhoitti llikenteen siellä kuulemma.

ÖÖhh..minä kun olen aina luulluut että se suurin sallittu nopeus Suomessa on 120kmh...no voisihan niitä moottoritienopeuksia hieman korjata ylöspäin nykykalustoa vastaavaksi!

Harri

Navigation

Up one level

Next page

Previous page