Keskustelua liikenteestä

<< < (2821/3019) > >>

tuma:

Eiköhän järkevässä seurueessa hoitele kartanlukua se vänkäri.

Ei aina.

Olin perhelomalla asuntoautolla ja mielelläni istuin itse pöydän ja tietokoneen ääressä jääkaapin vieressä 
Karttaa luin sieltä kun oli nainen vänkärin paikalla, pysyttiin edes jotenkin kartalla 

tslowman:

Ei aina.

Olin perhelomalla asuntoautolla ja mielelläni istuin itse pöydän ja tietokoneen ääressä jääkaapin vieressä 
Karttaa luin sieltä kun oli nainen vänkärin paikalla, pysyttiin edes jotenkin kartalla 

Puhuin järkevästä seurueesta. Se nainen olisi pitänyt heivata sieltä vänkärin paikalta jo heti kun ymmärsitte, ettei siitä suunnistuksesta mitään tulisi. 

tuma:

Puhuin järkevästä seurueesta. Se nainen olisi pitänyt heivata sieltä vänkärin paikalta jo heti kun ymmärsitte, ettei siitä suunnistuksesta mitään tulisi. 

Point taken. Otin kyllä kartan ja siitä jääkaapin vierestäkin näki hyvin eteenpäin. Ja mukavaa että on virvokkeita käsillä  Mukitelinekin haettiin ennen reissua, ettei juomat läiky. Matkustamossa ei sellaista aiemmin ollut. Tietokonetta on mukavampi käyttää pöydän päällä kuin sylissä. Yrittäjä on töissä 24/7 vuodessa, joten tarttee sposti tarkistaa lomareissullakin aina muutaman tunnin välein.

Ja ois se nainen jotenkin meidät taas reitille löytänyt, jos olisi eksytty. Eikä meillä ollut kiire mihinkään. Mutta kyllä mä sitä karttaa pääasiassa pitelin. Ajeltiin pikkuteitä pitkin ja välteltiin valtateitä (ne on tylsiä). Googlesta näkee paremmin ne tienumerot niin siksikin oli parempi että suunnistin pöydän äärestä, tietää että kääntyy päällystetylle tielle. Hiekkatie ei ole matkailuautollakaan mukavinta baanaa.

P.S. Ja ois se nainen suostunut paikkaa vaihtamaan, mutta mä halusin olla siinä pöydän ääressä.

PeteL:
Poliisi valvoo liikennettä tehostetusti koko Euroopassa maanantaista lähtien. Tehovalvonta jatkuu sunnuntaihin saakka.

Liikkuvan poliisin mukaan valvonta painottuu viikon aikana ajonopeuksien tarkkailuun.

Poliisi huomauttaa, että autoilijoiden olisi syytä noudattaa varovaisuutta erityisesti koulujen läheisyydessä, sillä pienet koululaiset vasta harjoittelevat liikenteessä liikkumista. Osa saattaa liikkua ensi kertaa yksin oman pihapiirinsä ulkopuolella.

Viikon kestävä tehovalvonta toteutetaan samanaikaisesti 25 Euroopan maassa.

//Aamulehti

PS. Tulipas pahaan paikkaan, kun on juuri kolmisen viikkoa marinoinut itseään Eurooppalaiseen liikennekulttuuriin, Suomalainen unelias liikenne ei nyt oikein iske....

tslowman:

P.S. Ja ois se nainen suostunut paikkaa vaihtamaan, mutta mä halusin olla siinä pöydän ääressä.

No, nyt mä tajusin. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page