Keskustelua liikenteestä

<< < (2829/3019) > >>

AYFF:

Olisin yrittänyt selvittää kenen omistama auto on.  Ei muuta.

Todennäköisesti jonkun rahoitusfirman vehe.

En ihan tajua tätä että kun olisit saanut selville omistajan, niin olisi tullut hyvä olo, niinkö?

jope95:

Hyvin toimiva vakionopeussäädin on loistava keksintö. Pitäisi olla jopa pakollinen uusissa ja vanhoissa autoissa. 

Jos ei ole vakkkaria, niin auton käyttömaksuun iso korotus. 

Mistä hemmetistä näitä ideoita sikiää?  Onhan se hieno juttu kyllä, mutta jotain rajaa.

AYFF:
Sellainen nopeudenrajoitin olisi hyvä, että alinopetta ajavien kiesiin se laittaisi lisää puhtia kun ei kuskilla riitä taju itse sitä laittaa ja toinen missä tarvittaisiin jotain automaattituupparia, on liikennevaloista reippaasti ja ajallaan lähtö. Sekin tuntuu olevan niin vaikeaa erittäin monelle.

tare:

Sellainen nopeudenrajoitin olisi hyvä, että alinopetta ajavien kiesiin se laittaisi lisää puhtia kun ei kuskilla riitä taju itse sitä laittaa ja toinen missä tarvittaisiin jotain automaattituupparia, on liikennevaloista reippaasti ja ajallaan lähtö. Sekin tuntuu olevan niin vaikeaa erittäin monelle.

Tarkoitatko minua. Tuskin.  Olen samaa mieltä tuosta liikennevaloista lähtemisessä. Kaasu pohjaan ja katsotaan eteenpäin liikennettä. Autoni lähtee varsin rivakasti valoista. On automaatti. Ylinopeutta en hyväksy. Käytän vakionopeussäädintä pääasiassa 40 ja 50  alueilla.  Vakkari aktivoituu 20 km/h .

Autoni ottaisi hetkessä yli 200 km/h. Mutta en tule sitä koskaan kokeilemaan.

Miksu:
Eli oletko varma että ottaisi hetkessä 200km/h? Kyllä sen manuaalinkin saa reippaasti liikkeele. Ja sitä mitä en ***tu hyväksy on vakkarin käyttö 40 ja 50 alueilla. Milloin se aiheuttaa eniten niitä surullisen kuuluisia vaaratilanteita...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page