Keskustelua liikenteestä

<< < (2833/3033) > >>

Joona:

Mielummin yli 30 vuotta ajanutta kuuntelen ja opin kuin mitä, 10 vuotta rekkapenaillutta? J

No nyt rupeaa olemaan taas melkoisen ylimielistä paskanjauhantaa. Kuuntelen mielelläni, mitä ovat sinun taustasi raskaan kaluston kuljettana tähän keskusteluun.

tslowman:
Juvalla rekkamies sai vakkarilla ajaessaan liukkaalla kärryn poikittain henkilöauton eteen surullisin seurauksin.

ilmailukärpänen:
Minä ajan työkseni kehä kolmosen (ja pitkälti myös ykkösen sisäpuolella), samoin omat ajot ovat pääsääntöisesti täällä. Vakkari on mitä mainioin kapistus ja käytän sitä jo neljänkympin kaduillakin.
Ehkä Kehän ruuhkaisimpaan aikaan ja keskustassa/kantakaupungissa sitä ei tule käytettyä mutta muuten kyllä. Mainio kapistus, josta on tullut vuosien aikana luonteva osa autoilua.

Mutta en tiennytkään että sen käyttäminen voi olla noin hankalaa ja vaarallista kuin Suomelan Mikko täällä kertoo. No, nyt tiedän  
Ihan oikeasti, kun sammutat tuon kaiken tietämisen vimman itsestäsi, elämä helpottuu. Ja saa ehkä uusia mittasuhteita. Näet sitten.

Miksu:

No nyt rupeaa olemaan taas melkoisen ylimielistä paskanjauhantaa. Kuuntelen mielelläni, mitä ovat sinun taustasi raskaan kaluston kuljettana tähän keskusteluun.

Miten mun ajoni taas vaikuttaa yhtään mihinkään kun ***tu kerron tapauksesta jonka kuulin? Tolla perusteella sun pitäis pitää turpas kiinni kaikesta mikä liittyy vaikkapa T7kan proseduureihin. Kuinkakohan monta utntia olet sillä lentänyt?

Ja nyt otetaan se silmä kauniiseen käteen ja luetaan uudellen. Alunperin sanoin, että mikä hiton järki on käyttää vakkaria taajamissa/keskuistoissa eli käytännössä alle 60km/h rajan? Ite käytän lähes aina sen päälle, jos vain löytyy pl vaikkapa juurikin ruuhkat tai muu suurempi liikennepaine....

ilmailukärpänen:

Miten mun ajoni taas vaikuttaa yhtään mihinkään kun ***tu kerron tapauksesta jonka kuulin? Tolla perusteella sun pitäis pitää turpas kiinni kaikesta mikä liittyy vaikkapa T7kan proseduureihin. Kuinkakohan monta utntia olet sillä lentänyt?

Turha luulla että (laskeudun) näille sun "leveleille taistelemaan", missä pärjäätkin ilmeisen hyvin. Se on vaan sitä samaa ympyrää. Välillä aiheet vaan vaihtuu.
Öitä ja ehkä joskus vielä jutellaan, oikeasti 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page