Keskustelua liikenteestä

<< < (2837/3019) > >>

kume:

Haluan toki kuulla lisää kaupunkiliikenteestä. Tässä Turun keskustassa asuessani en varmaankaan koe sitä kunnolla.

Niin no olisin tietysti voinut laittaa kaupunkisanan eteen esi... niin olisit turkulaisena ymmärtänyt mitä tarkoitin. Helsingin lähiöt ja esikaupunkien asuinkadut ovat täynnä alueellista 30 ja 40 km/h rajoitusta osoittavia kylttejä.

leppäkeihäs:
Keskittykää ihmiset olennaiseen. Tänään tuli 60km/h -alueella kolmion takaa Volkkarin paku suoraan eteeni ja sitten pam. Onneksi ehdin edes vähän jarruttaa. Vastapuoli myönsi syyllisyytensä. Saankohan nyt täällä paska kuski -leiman otsaani, koska olen nuori kuljettaja ja ajoin kolarin? Ja paskat. Autot ovat vain metallia ja muovia, oli sitten mersu tai lada, ihmiset ovat sen sijaan korvaamattomia. Uutta kiesiä etsiessä ja lunastusrahoja odotellessa kokemaan joukkoliikenteen ilot.

Pade:

Keskittykää ihmiset olennaiseen. Tänään tuli 60km/h -alueella kolmion takaa Volkkarin paku suoraan eteeni ja sitten pam. Onneksi ehdin edes vähän jarruttaa. Vastapuoli myönsi syyllisyytensä. Saankohan nyt täällä paska kuski -leiman otsaani, koska olen nuori kuljettaja ja ajoin kolarin? Ja paskat. Autot ovat vain metallia ja muovia, oli sitten mersu tai lada, ihmiset ovat sen sijaan korvaamattomia. Uutta kiesiä etsiessä ja lunastusrahoja odotellessa kokemaan joukkoliikenteen ilot.

En tiedä leimataanko paskaksi kuskiksi, mutta eiköhän tässäkin kohta etsitä syitä taisteluun vakkareista vakkarittomuuteen 

tuma:

En tiedä leimataanko paskaksi kuskiksi, mutta eiköhän tässäkin kohta etsitä syitä taisteluun vakkareista vakkarittomuuteen 

60km/h saa Mikon kertoman mukaan jo käyttää vakkaria.

Onnettomuuksia sattuu millä tahansa nopeusrajoitusalueella ja uskallan väittää (vaikka en tilastoja tutkinutkaan) että aika pienessä osassa, jos koskaan, on ollut vakkari pääsyyllinen.

Luulen että suuri osa onnetomuuksista liikennesuoritteeseen suhteutettuna sattuu nopeusrajoituksettomilla alueilla.

Miksu:
Nopeusrajoitukseton alue? Suomessa? Missä? :O

Navigation

Up one level

Next page

Previous page