Keskustelua liikenteestä

<< < (2837/3034) > >>

Miksu:
Quote

Miksi juuri Suomessa? Liikenne Saksan moottoriteillä pelaa oman kokemuksen mukaan yllättävän hyvin, tilaa annteaan ja eipähän nuo todella suuret nopeudet ole muun liikenteen takia usein mahdollisiakaan, ainakaan pidempiaikaisesti. Itse asiassa en ole kertaakaan kuluneiden kolmen vuoden aikana Saksassa ja sen lähistöllä asuessani (autobahnilla ajelen viikoittain) nähnyt yhtäkään onnettomuutta tai sellaisen seurauksia.

Totta tämäkin, itse varmaan 5 kertaa ollut onnettomuuden takia ruuhkassa Saksassa.... Suomessa tosin tämä ei olisi koskaan mahdollista koska A: viherpiiperöt B: Jos Suomen ns. lippulaivatie on 1-tie, niin saanen kysyä että mitä virallista vittua? Sitä perunapeltoa ei voi edes motariks kutsua paitsi nopeusrajoitusten perusteella...

ahoo:
Eikö tässäkin onnetomuusriski kasva 
http://www.iphoneogram.com/p/366499447776172591_282056237/

Pade:
Quote

Eikö tässäkin onnetomuusriski kasva 
http://www.iphoneogram.com/p/366499447776172591_282056237/


+1  

Teemuxs:
Sakot olisi paikallaan...

Miksu:
Nii-i, ajetaanhan tossa peräti rajotusten mukaan, oikeastaan jopa alle koska mittarivirhe... Ja kuuluu tähän surullisen kuulusaan "kännykkä kädessä"-ajamiseen. Tie on kuitenkin tyhjä, ainoa mitä tossa voi käydä, on se, että autoon tulee vika tai puskasta hirvi, tällöin kuitenkin vaarantaisin vain itseni.

Sakot ois myös paikallaan sille yhelle Papalle joka meinas tulla kylkeen kun olin risteysalueella punaisten jo vaihdettua (kääntymässä vasemmalle ja piti jäädä venailemaan). Vielä kuitenkin yksi fillaristi päätti lähteä punasia päin suojatien yli, itse jarrutan ja pappa pamahtaa Mersulla 20cm päähän ovesta tullen aika haipakkaa, ennenkuin olin saanut autoani liikkeelle. Tosin rikosnimikettä on tälle keksi...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page