Keskustelua liikenteestä

<< < (285/3031) > >>

MasterBaziz:

...jo löytää silti baijerilaisensa puun ympäriltä

Tilanteita pelissä

B777:

Kyllä yllättävän moni baijerilaiskuski tuntuu ahkerasti hipelöivän sitä DSC-nappia ja koettelevan omia rajojaan..

DTC on päällä kun ajan perhevessalla (isommalla kärryllä), mutta pienemmällä ajaessani DTC on offilla aina.

Aaltonen:

Tarkoitin lähinnä sitä, että oli osuvasti sanottu. Aika harvoin nimittäin olen nähnyt tai kuullut tai ollut sellaisen bussikuskin kyydissä joka todellakin osaisi ajaa. Tai edes hallitsisi autonsa mitat. En nyt jaksa enempää selventää, koska makaan sängyssä ja kirjoittelen puhelimella

Kuten sanoin, täällä foorumilla on monta nuorempaa ja parempaa kuskia kuin kukaan muu...

Aaltonen:

...jo löytää silti baijerilaisensa puun ympäriltä

...ja miettii päänsä puhki, miksi näin tapahtui.....

juksii:

...ja miettii päänsä puhki, miksi näin tapahtui.....

Mutta sehän on selvä miksi niin tapahtui. Joko liukkaus yllätti tai sitten auto vaan meni tai...

Minä en ainakaan uskaltaisi ajaa jos liukkaus vaanisi jossain nurkan takana ja yllättäisi kriittisellä hetkellä. Samoin auto joka vaan menee on aika vaarallinen. Onneksi omassani on kääntyvät etupyörät eikä se ole ainakaan tähän mennessä päättänyt itse minne mennään. Minä olen tähän mennessä sitä autoa ajanut. (Kerran ojaankin kyllä...)
Samoin liukkaus on pysynyt piilossaan eikä yllätellyt miten sattuu. Taitaa se liukkaus vaania pääasiassa siellä etelässä kun täällä ei ole näkynyt.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page