Keskustelua liikenteestä

<< < (2845/3031) > >>

Joona:
Quote

Mikäs mahtais olla reaktio jos se takapenkin maksava asiakas esittäisi nopeuden pudotusta edes viiteenkymppiin?


Mulle ei ole koskaan sattunut noita reikäpäätaksikuskeja omalle kohdalle. Liikenteessä niitä on kyllä näkynyt vaikka kuinka paljon. Tosin rauhoittumaan päin, vaikka edelleen niitä tulee, joita pitäisi hiukan pamputtaa. Mutta kyytiläisenä ollessa kaikki ovat olleet ammattimiehiä.

renaulttI:
Muutama vuosi sitten Lissabonissa alkupään tuotannon Citroen Xsaran 1.4d mittari näytti parhaimmillaan 110, ei sentään aivan ydinkeskustassa, mutta Mannerheimintiehen verrattavissa olevalla "pääkadulla". Takapenkiltä puuttui turvavyöt, mootori aneli armoa ja kyydistä päätellen ainakin iskarit oli aika lopussa.

Pade:
Kyllä suurempiin kaupunkeihin pitäisi laittaa Thaimaan tyyliin mopotaksit menemään niin ei ainakaa kauheita ylinopeuksia ajeltaisi 

MrMissedApproach:
Quote

Kyllä suurempiin kaupunkeihin pitäisi laittaa Thaimaan tyyliin mopotaksit menemään niin ei ainakaa kauheita ylinopeuksia ajeltaisi 

Tää ratkaisu toimisi varmaan yhtä hyvin kuin Pendoliinot. Ainakin Suomessa vois olla Vespat vähän juntturassa. 

jope95:
Quote

Muutama vuosi sitten Lissabonissa alkupään tuotannon Citroen Xsaran 1.4d mittari näytti parhaimmillaan 110, ei sentään aivan ydinkeskustassa, mutta Mannerheimintiehen verrattavissa olevalla "pääkadulla". Takapenkiltä puuttui turvavyöt, mootori aneli armoa ja kyydistä päätellen ainakin iskarit oli aika lopussa.

V. -10 oltiin perheen kanssa lomalla Roomassa. Siellä taksina lentokentälle mennessä oli myöskin turvavyötön Opel Zafira, jostain 2000-luvun alusta. Puol miljoonaa oli sillä jo poljettu, tämä ei kuitenkaan estänyt kuskia puhumasta samaan aikaan kahteen (2) puhelimeen ja ajamaan 180km/h moottoritien vasenta kaistaa.  Kyydissä varmasti muukin kuin moottori aneli armoa.  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page