Keskustelua liikenteestä

<< < (2849/3033) > >>

jamann51:

Sillä hiton Pololla ei ajeta vasenta kaistaa 80km/h oikee kaista tyhjänä.  Survasu lattiaan ja oikeelta lentämällä ohi... Stanan tunarit...

Kuule Mikko,tuolla asenteella Sinä olet kyllä varsinainen aikapommi liikenteessä!Vaivupa mietiskelyyn,yritä nollata suhteesi yhteispeliin nimeltään LIIKENNE ja aloita puhtaalta pöydältä,jo omankin turvallisuutesi kannalta!  

Miksu:
En ollut ainoa. Olin varmaan 3 auto letkassa ketä lähti painamaan ohi... Ja tosiaan, oikea kaista aivan tyhjä ja Polo rullailee 80km/h satasen alueella vasenta kaistaa, for no reason...

jamann51:

En ollut ainoa. Olin varmaan 3 auto letkassa ketä lähti painamaan ohi... Ja tosiaan, oikea kaista aivan tyhjä ja Polo rullailee 80km/h satasen alueella vasenta kaistaa, for no reason...

Pointtini ei ollut todellakaan enää tuossa tilanteessa,lainauksestani huolimatta.Ymmärrät varmaan.

Pade:
Eiköhän herra Suomela kuulu näihin keskivertoa parempiin kuljettajiin ja kun vielä ajokokemusta löytyy monenlaiseen kulkuneuvoon. Eihän Suomela se aikapommi ole, muu liikenne taitaa pikemminkin olla se aikapommi 

Joona:

Eiköhän herra Suomela kuulu näihin keskivertoa parempiin kuljettajiin ja kun vielä ajokokemusta löytyy monenlaiseen kulkuneuvoon. Eihän Suomela se aikapommi ole, muu liikenne taitaa pikemminkin olla se aikapommi 

Kyllä mahtaa laittaa kiukuttamaan, kun kaikki muut on väärässä ja itse on oikeassa eikä kukaan muu pysty tyhmänä ymmärtämään asioiden oikeata laitaa 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page