Keskustelua liikenteestä

<< < (2853/3031) > >>

kiikaroija:
Kyllä minä antaisin sulle anteeksi, tässä tapauksessa, ja itse tekisin samoin . Harvoin täällä landella joutuu(pääsee) motareille menemään, mutta kerran kyydissä vastaavaa vasenta köröttelevän  havaitsin, toki kuskikin. Ja kuski meni oikealta ohi silloinkin. Kun kerran siellä oikealla jo oltiin kauan aikaa oltu lähes tyhjällä tiellä Aurasta Turkuun päin.

Miksu:
Samalla pätkällä tämäkin tapahtui. Loimaalta tulossa paremman puoliskon luota. 

Sielläkin tapahtui. Liikennavalot keltasilla niin heti pelti rytissyt. Eräs tunnettu halpabussifirma ja joku Mazdan farmari vetäneet risteyksessä näppärästi...

jamann51:

120 rajotuksena ja vasenta kaistaa ajaa joku mummo 90km/h joka ei usemmankaan kilometrin jälkeen vaihda oikealle vaikka kuinka vilkuttelisi valoja jne... Aamulla taas tuli nähtyä. Itellä mittari 130 huiteilla (n. 10km/h mittarivirhe) ja jaksanu katella touhua niin oikeelta ohi. Anteeksi kun olen tälläinen vandaali....

Kyllä mä nyt sanoisin,että täytyyhän noita mummojakin toki ymmärtää,ei kai heiltä nyt samaa suoritustasoa saa vaatia kuin mitä ovat nuo skarpit,valveutuneet jannut.Olisit nyt nyt vaan vierellä käynyt heilauttamassa räpylää,leveän hymyn kera ja palannut sinne taakse omalle paikallesi jälleen Olisit saanut hyvän mielen ja kukaties mummo olis merkannut muistiin sun rekkariskin vielä

ilmailukärpänen:

Kyllä mä nyt sanoisin,että täytyyhän noita mummojakin toki ymmärtää,ei kai heiltä nyt samaa suoritustasoa saa vaatia kuin mitä ovat nuo skarpit,valveutuneet jannut.Olisit nyt nyt vaan vierellä käynyt heilauttamassa räpylää,leveän hymyn kera ja palannut sinne taakse omalle paikallesi jälleen Olisit saanut hyvän mielen ja kukaties mummo olis merkannut muistiin sun rekkariskin vielä

Ohi vaan. Seurustella voi sitten vaikka Alepan kassajonossa. Mutta ei motarilla, todellakaan.
Muutaman kerran olen kanssa törmännyt ohituskaistalla nukkuneisiin - selvästi alinopeutta ajaviin - ja ilmeisesti juuri heihin, jotka eivät edes ymmärrä ajavansa ohituskaistalla. Hetken odottelen ja annan mahdolisuuden "herätä" mutta muuten -> matka jatkuu...

Lain henkeä kunnioitan - ja toivon sitä myös muilta - mutta en nyt ihan lopeta omaa ajattelua, jos joku toinen on kuutamolla.
Jotkut eivät varmaan uskaltaisi edes kuolla jos lakikirjassa se olisi kielletty 

hynkel:

Lain henkeä kunnioitan - ja toivon sitä myös muilta - mutta en nyt ihan lopeta omaa ajattelua, jos joku toinen on kuutamolla.
Jotkut eivät varmaan uskaltaisi edes kuolla jos lakikirjassa se olisi kielletty 

Mitenkäs ne sun omat ajatukset auttaa siinä vaiheessa, kun se "kuutamolla oleva" vaihtaa kaistaa sun kylkees?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page