Keskustelua liikenteestä

<< < (2869/3034) > >>

tslowman:

Kouluanatomian nelosen arvosanallakin katsoen, tuon viimeisen kuvan esittäminen Ollilana voi olla hieman vaikeaa . Vaikka olisikin hieman neitimäinen . Muuten olen asiasta ihan samaa mieltä .

Persreikä kuitenkin molemmilla sukupuolilla suurin piirtein samoilla kohdilla? 

Miksu:

Ei ihan tavallinen ajokeli:

Täällä Vantaan Korsoossa, juuri äsken ilman lämpötila + 4 C, mutta vähemmän liikennöityjen teiden pinnat tosi liukkaat, jäätä joka puolella.

Eikä tarvitse olla edes "vähemmän" liikennöity tie. Oisko Hlinnassa ollut tänään tuossa kello 16-17 välillä +3 ja motarilla ainakin aika liukkaan oloista. Samoiten kymppitie.

jamann51:

Persreikä kuitenkin molemmilla sukupuolilla suurin piirtein samoilla kohdilla? 

Tai,kuten pohojanmaalla tavataan sanoa ja sanonta lienee tuttu myös kurikkalaislähtöiselle Ollilalle :"Kaharesta palasta se sunkin puo on tehty" 

Unzki:

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla autokanta on aivan muuta kuin Yariksia. Ökymaastureita on niin paljon, etteivät parkkiruutuihin mahdu. Trendin kun pitäisi mennä nimenomaan pienempien autojen suuntaan?Jenkkilässä ainakin on oivallettu, ettei kaiken sittenkään tarvitse olla niin suurta...

Niin, mä tarkotinkin autoja enkä mitään "maastureita". Mikä muuten on ökymaasturi?

oh2dw:

Niin, mä tarkotinkin autoja enkä mitään "maastureita". Mikä muuten on ökymaasturi?

No ökymaasturit ovat juuri niitä, jotka eivät tahdo parkkiruutuihin mahtua. Niiden äiti on Hummeri. Mikä taas sinun mielestäsi on auto?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page