Keskustelua liikenteestä

<< < (2881/3034) > >>

oh2dw:
Pienenä sivujuonena tähän häikäisyasiaan: Nämä nykyautot, joiden "kojelauta" on myös muovista, ja jostain syystä vielä kiiltävästä muovista. Aiheuttaa ongelmia ajettaessa kohti matalalla olevaa aurinkoa, heijastusten muodossa. Ratkaisin itse asian laittamalla kuskin puolelle mustan matan kankaanpalan mattoteipillä kiinni. Toimii hyvin. Useat vaan ovat kysyneet ensin, että "mikä toi on?"

susiluoto:
Tuosta Olavin mainitsemasta kojelaudan pinnasta olen samaa mieltä, vielä kun jotkut hinkkaavat siihen jotain lisäkiiltoa antavaa hoitoainetta niin homma on valmis.
Muutoin koen näin vanhanakin vielä että vastaantulevien valot eivät juurikaan haittaa, jokunen poikkeus tietty löytyy, todettava tietty on että ikänäkö tänä päinä aiheuttaa ilmiön että en mielelläni pitkiä iltaajoja pääkaupunkiseudulla harrasta, eikä tarviikkaan.Pohjoisiin yöllä ajaessani, sitä vielä harrastan, ei muuta valohaittaa ole kun oman auton
rajalliset valot.Lisäpitkät olisivat poikaa.

erkki.pulkkinen:

Muutoin koen näin vanhanakin vielä että vastaantulevien valot eivät juurikaan haittaa, jokunen poikkeus tietty löytyy,

Olen samaa mieltä, yleensä ne poikkeukset ovat niitä kotiteko-xenoneja kun halogeeneille tarkoitettuihin umpioihin on tungettu xenon-polttimet.

jamann51:
  Uusavuttomia suomalaisia on varoitettava liukkaasta kelistä keskitalvella http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194866348552/artikkeli/pelastuslaitos+varoittaa+liukkaista+teista+tassa+viimeisin+ennuste+talven+alkamisesta.html

susiluoto:
Ja minähän lähes arvelin että vuodenvaihteen jälkeen tulisi jossain vaiheessa talvenomainen keli, kävin aamupäivällä hakemassa piipputupakkia ittelleni ja tien pinta lasimainen.Ajelin hissukseen nastarenkailla eikä ongelmia, vastaan tuli rantatyttö pikku farkkubemarilla ja tietty nastattomat alla.
Luisti onnekseni ojaan ennen kohtaamista, siinä sitten tilaili hinausta verstaalle kun nuo kitkat ja tukivarsi ym. piti kuulemma vaihtaa, taisi rapakaarikin mennä uusiksi.Ja rantatyttö tuo on koska kaverin vaimo ja asustelee mantereella.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page