Keskustelua liikenteestä

<< < (2905/3033) > >>

man:
Onhan se "vulleri" ihan hyvä maastossa. Zf valmistama Astronic muuten on myös kahdella sivuakselilla ja synkkaamaton. Sivuakselin päässä pakkajarru jolla aivo säätää kierroksia sopiviksi. Siis laatikko on robotti, mutta olis varmasti mielenkiintoista jos joku tekis siitä keppiversion. Laatiikon päällä oleva kansi sisältää kaiken robottiin liittyvän, aivot ja ilmasylinterit. Se vaan hittoon ja näkyviin siirtäjiin  nivelistö ja keppi. En tiedä olisko hyvä, mut ainakin ainut.

juice:
Quote

Mutta eria asia onko ne niitä präniköitä, vähän ajettuja ja hyvin pelaavia satakolmekymppisiä vaiko suosta vedettyjä, poistoon valmiita sataviiskymppejä... Ero kuin yöllä ja päivällä. Jälkimmäisitä tippuu jo ovenkahvatkin ku yrittää ovia availla. 


Oli puhe uusista tai vanhoista, niin Joona on ikävä kyllä oikeassa. 

Quote

Saanko minäkin tunkea lusikkani tähän rekkojen vaihdelaatikkovääntöön? Miksi kukaan ei ole kehunut synkronoimatonta Fulleria? Siinäpä vasta lodju! 

Terkuin,
Sami Vesala
EX -soramonttujen tumpelo 


Se on hieno peli, mutta tosiasiahan on, että se ei silti ole enää nykyaikainen. Fuller ja sen kaverina sama kuski samalla autolla on toimiva yhtälö.

Joona:
Quote

Mutta eria asia onko ne niitä präniköitä, vähän ajettuja ja hyvin pelaavia satakolmekymppisiä vaiko suosta vedettyjä, poistoon valmiita sataviiskymppejä... Ero kuin yöllä ja päivällä. Jälkimmäisitä tippuu jo ovenkahvatkin ku yrittää ovia availla. 


On se hienoa, kun nuori mies oppii uusia asioita.

juice:
Quote

Eipä sieltä muutenkaan taida mitään rekkamiehiä ulos tulla


Kyllä puolustusvoimista nykyään hyvän ja monipuolisen opin saa kuljetusalalle. Ja "linjalta" valmistuu myös jo ikään nähden todella hyviäkin nuoria miehiä. Toki se on fakta, että kaikista ei rekan rattiin ole, vaikka CE-kortti taskusta saattaa löytyäkin kotiutuessa tai jostain kurssikeskuksesta kurssilta valmistuttua.

Kuljetusala on nykyään todella paljon muutakin kuin ajamista. Ajaminen ja ajotaidot jäävät koko ajan enemmän ja enemmän takaa-alalle. Ammattimies hoitaa ajoneuvon vahingoitta määränpäähän, mutta koko ajan korostuu taito kuormankäsittelystä ja ennen kaikkea asiakkaiden käsittelystä. Mutta mikäpä minä olen sanomaan mitään. Jätän faktat oikeille jokapäivän kuljetusalan ammattimiehille. Minä vain opetan näitä asioita.

Miksu:
Nää siis omia havaintoja, kuten myös se että meikäläisen pelkkä fyysinen koko tekee vähän tiukkaa ton Masilla/SKlla kepittämisen kanssa. Mutta on ne ny aika arpalaatikoita silti, verrattuna vaikka DAFfeihin tai jos ny toisesta ääripäästä ottaa niin Scanioihin...

E: Se mitä PVn opissa jää kaipaamaan on oikeesti pitkillä ajaminen, täykkärit kun on nysiä ja lisäks puolikaskin ois ihan kiva opetella ennenkuin pois pääsee. Ilmeisesti jonkinmoinen mahdollisuus siihen on, mutta toteutuuko niin ei tiedä. Ja ampät opettajat kironneet myös sitä kun sidonnan opetukseen ei niin kauheesti aikaa ole varattu...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page