Keskustelua liikenteestä

<< < (2929/3034) > >>

hynkel:
Quote

Rekalla pääsee taloudellisesti, kun päästää kaasun 70kmh vauhdissa pari sataa metriä ennen kuin rajoitus muuttuu 70->60 niin seuraavan kerran kaasuun joutuu koskemaan tunnelin ylämäessä


Jos kuorma päällä menee, niin tuolla tavalla tunnelin suulla on n. 55 km/h ja tunnelin alapäässä 75.

susiluoto:
Quote

Varg gräns Arne precis intill också  Parasta olla Arne varuillaan siellä susirajalla jäät alkavat kohta kantaa koiraeläintä.




Peijakas, kantaa paikoitellen nyt jo, no jääpeite loppuu tuossa saaren etelälaidalla.

sami:
Quote

Auktoriteettien kunnioitus oli kyllä koetuksella, koska ajokelissä tai tien pidossa ei ollut mainittavaa poikkeamaa suuntaan sun toiseen. Molemmilla vauhdeilla pystyi operoimaan turvallisesti tänäänkin vallinneessa ns. normaalissa talvikelissä.


Samaa 80-menoa ollut tuolla 1-tiellä myös.. Ja samaan aikaan vähän aiemmin Kehä 3:lla 100 km/h (sitä kun ei ole voinut sähköisesti downgreidata)..

Juuei, en todellakaan aja kahdeksaakymppiä normaalina talvipäivänä nelikaistaisella motarilla. ... Sanoi rajoitus mitä vaan. (tietyöt jne eri juttu tietysti..)

Joona:
Quote

Jos kuorma päällä menee, niin tuolla tavalla tunnelin suulla on n. 55 km/h ja tunnelin alapäässä 75.


Kyllä, hiukan joutuu (ei joudu) jarruttamaan alamäessä Rullaa kuitenkin hyvin, eikä tarvitse tyhjänäkään paljoa enempää kaasua painaa.

vvaisanen:
Quote

Juuei, en todellakaan aja kahdeksaakymppiä normaalina talvipäivänä nelikaistaisella motarilla. ... Sanoi rajoitus mitä vaan. (tietyöt jne eri juttu tietysti..)


Juu, ei minunkaan tekisi mieli. Mutta ajatukset muuttuivat, kun prätkäpoliisi kerran hyökkäsi sivulle ja liputti tien sivuun. Tämä Lahdentiellä täysin kesäkeliä vastaavaana kirkkaana talvipäivänä, nopeutta 120 km/h 100:n talvinopeusalueella, jossa normaalisti luonnollisesti 120:n rajoitus. Tyly sheriffi kirjoitti sakon ilman ymmärryksen häivääkään. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page