Keskustelua liikenteestä

<< < (2933/3031) > >>

sami:
Aha, arvasinkin että parin viestin sisällä päästään tähän jeesusteluun siitä kuinka pitää mennä radalle leikkimään jos haluaa ajaa kovaa ja kokeilla rajojaan, ja kuinka vedellään kahtasataa taajamassa jne. Vaikka ei se nyt suoraan tuohon liittynytkään, mutta hienosti taas asiasta toiseen.

Kuten jo todettu, käytän omia aivojani ja tuollainen täysin järjetön holhoaminen tässä (kuten monessa muussakin asiassa) saa aikaan täysin päinvastaisen reaktion. Eli melkein jopa "ihan kostoksi" ( ) ajan sitä 105:ttä motarilla, kun rajoitus on 80 ilman mitään järkevää syytä - koska siinä ei oikeasti ole mitään järjen häivääkään jos 1 km aiemmin huonommalla tiellä sai painaa satasta. Pistäkööt sitten sakkoa jos niikseen tulee, I don't care... (olisi sitten ihkaensimmäinen sakko sekin.. edes parkkisakkoa saanut metsästettyä tässä n.15 ajovuoden aikana.)

(jossain kehä 1:llä esim se 80 on ihan sopiva, mutta esim. Vihdintien uusi 60 km/h on taas mielestäni järjetön... Eikä siellä kukaan sitä vauhtia näytä ajavankaan.)

kume:
Älytie-Kehä I:n pätkänopus ennen tunnelia oli aamulla nostettu takaisin 70 km/h  Kannatti avautua täällä, ehkäpä näitä juttuja luetaan laajemminkin  .

Joona:
Ymmärrän kyllä Samin ajatusmaailmaa täysin ja näin tekisin itsekin, ellei toimeentulo olisi kortista kiinni (no eihän se ole mutta..)

Jfredrik:
Motkotin täällä jokunen aika sitten Hyrylä-Tuusulan moottoritie välisen pätkän nopeusrajoitusälyttömyydestä, jossa nopeus laskettiin 70kmh->60kmh. Ilokseni voin todeta, että täydellinen (melkeinpä 100% anarkismi) toimii pätkällä Riihikallio-motari. Olen pitänyt siinä 67kmh (vakkari 70kmh) ja jään sillä nopeudella jalkoihin. Tässä kohtaa kerrankin ihmiset käyttävät järkeänsä. Ja flametus alkakoon, täällä foorumilla kun paheksutaan kovasti jos joku nyt sattuu ajamaan ylinopeutta. Senkin kaaharit! 

vvaisanen:
Quote

Pistäkööt sitten sakkoa jos niikseen tulee, I don't care


Tää oli hyvä vastine selvällä suomen kielellä, asiassa ei ole mitään epäselvää enää. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page