Keskustelua liikenteestä

<< < (2937/3033) > >>

jamann51:

Mikko oli parkkeerannut käsitykseni mukaan autonsa takaa katsottuna ekaksi, oman kertomansa mukaan 12 cm liian lähelle risteystä (kun kerran koukku oli merkitsevä tekijä, eli takana). No, takana ei kai silloin ole muita ruutuja (vaan risteys), eli auttoi pysäköinnillään jopa eteen parkkeeraavia? Mikko oikoo jos olen väärässä.

Tuossa tapauksessa vois metrin antaa anteeksikin

tslowman:
Kyllä, jos oikeasti maalaisjärjellä ajatellaan, niin eikö lappuliisojenkin pitäisi saada jo äidinmaidossa ne geenit, että pystyisivät miettimään, haittaako "mitättömän väärin" (= se koukku muutaman sentin ruudusta ulkona tjsp) pysäköity auto muuta liikennettä. Se kai tässä olisi se pointti? 

Joona:

Ei.Sanomani ei ollut tuo.Yritinpä vaan kertoa,että raskaan liikenteen nopeus kun näyttää vakiintuneen tuohon 5- 8 km ylinopeuteen,niin monesti järkevää on kevyemmänkin kaluston yrittää pysyä rytmissä mukana.Tosin,virkavalta on kuulemma suunnittelemassa tiukennuksia tähänkin.

Niin mihin virkavalta on suunnittelemassa tiukennuksia?

tare:

Olet varmaankin tientukko,jos nopeutesi on esim.kasikympillä mittarinäyttö 79-80,kun sen kuuluisi olla 85-88 ,vaikka se mittarinäyttö olisi likimain oikeinkin.Se on nimittäin raskaan liikenteen käyttämä nopeus,kamera ei välähdä,eikä poliisi puutu

Tiedän autoni oikean nopeuden. Se on oikea. Muutamia GPS-vehkeitäkin löytyy    Sony, TomTom ja Nokia N8.  Nokiassa saa  kokonäytön peilikuvaksi. Heijastettavaksi tuulilasista. Eli on HUD-näyttö. Jos eri valmistajien laittet näyttävät samaa lukemaa, niin nopeus on kaiketi oikein. Pyrin ajamaan hyvissä olosuhteissa täsmälleen rajoituksien mukaan.

Minun nykyisen auton vakionopeussäädin ei ole tutkatyyppinen, eikä säädin käytä jarruja alamäissä. Harmi.
On kumminkin hyvä automaattivaihteiston kanssa. Ylinopeutta joutuu ajamaan hetkittäin noin 2-3 km/h.

Pade:

Minun nykyisen auton vakionopeussäädin ei ole tutkatyyppinen, eikä säädin käytä jarruja alamäissä. Harmi.
On kumminkin hyvä automaattivaihteiston kanssa. Ylinopeutta joutuu ajamaan hetkittäin noin 2-3 km/h.

Miten voit elää sen kanssa jos 2 tai jopa 3km/h joskus sattuu menemään yli?  On ihan okei jos menee vähän enemmänkin, kunhan ei rangaistavasti yli.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page