Keskustelua liikenteestä

<< < (2941/3019) > >>

mmniemi:

Tässä Mikon lauseessa se tärkein tulikin, tasainen vauhti. Mutta kun välillä se vauhti seilaa useita kymmeniä kilometrejä suunta jos toiseen, jopa ilman puhelimen näpräämistä 

Minä nyt ymmärsin Tarmon viestistä, että hän ajaa vakkari päällä lähes koko ajan. Oletan, että se tarkoittaa tasaista vauhtia...

Pe7e:

Minä nyt ymmärsin Tarmon viestistä, että hän ajaa vakkari päällä lähes koko ajan. Oletan, että se tarkoittaa tasaista vauhtia...

Mutta vakkari päälläkin voi ajaa (ja pitäisi) muun liikenteen mukana eikä olla hidastavana tekijänä siellä seassa... 

mmniemi:

Mutta vakkari päälläkin voi ajaa (ja pitäisi) muun liikenteen mukana eikä olla hidastavana tekijänä siellä seassa... 

Kuten sanoin, että jos joku näkee ongelmana sen, että toinen ajaa vähän hiljempaa, mutta tasaisesti, on syytä katsoa peiliin... En mä sitä koe rekkaa kummempana juttuna, jos joku ajaa henkilöautolla vaikka nyt sitä 80:aa satasen alueella. Ainut vaan, että siitä henkilöautosta on helpompi päästä ohi...

jamann51:

No eihän siellä seassa voi vakkarilla ajaa....

mmniemi:

No eihän siellä seassa voi vakkarilla ajaa....

No voihan, jos ajaa hiljempaa kuin muu liikennevirta?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page