Keskustelua liikenteestä

<< < (297/3019) > >>

mmniemi:
Quote

Teillä sai sentään rehellisesti sladitella siellä. Mua uhkasivat maanantaina banneilla, kun vähän otin perää irti ajan kuluksi


Niin no siis eihän sen tarkoitus ollut, että siinä olisi sladissa ajettu. Sen pohjimmainen tarkoitushan on, että opitaan pumppaamaan jarrua mutkassa liukkaalla. Tämä kun ajetaan useampaan kertaan joka kerta kasvavalla nopeudella, niin opitaan sitä kautta niitä rajoja. Näin ainakin olettaisin, että sen tarkoitus on. Mutta kun itse ajoin siihen sitten lopulta sen verran kovaa, että pumppaamallakin olisi menty suoraksi, väänsin käkkärillä ja pysyin radalla siinä, kun moni muu meni suoraksi. Ja siitä suivaantuneena se opettaja käski ajamaan vielä kerran vielä lujempaa ilmeisesti tarkoituksenaan näyttää, että ei se käsijarru pelasta. Mutta kuten sanoin, en ajautunut ulos väylältä vielä sitten kovemmallakaan nopeudella, vaikkakin tiukilla oli. Siitä sain sitten palkkioksi tiuskaisun, että ei sitä käppäriä sitä varten ole autoon pistetty

mmniemi:
Quote

Katoava luonnonvara tuo käsijarru. Esim. Passatissa on vain nappi kojelaudassa, tuota jos painaa vauhdissa niin auto suorittaa täysjarrutuksen hätävilkut päällä


Näinpä. Ja tuota en oikein voi ymmärtää...

irakviper:
Quote

Näinpä. Ja tuota en oikein voi ymmärtää...


No kun autossa on ne espit, absit, tepsit sun muut

mmniemi:
Quote

No kun autossa on ne espit, absit, tepsit sun muut


Siinä vaiheessa kun autoihin tulee tepsi tai hpk, ostan mopon

Aaltonen:
Joo käsijarru voi kyllä joskus pelastaa, ei sitä tartte nykyästä kun ihan millin kaks, niin johan kääntyy jos meinaa mettään mennä. Mutta siks ne ei varmaan opeta sen käyttöä, koska sitten olis sellasta tekstiä, että "autokoulussa opetettiin".
Ja toi nappikäsijarru on vähän kyllä ristiriitanen juttu, kuulemma toimii hyvin mitä on noita testejä lueskellut. Mene ja tiedä sitten kun on 5-10v takana kilsoja.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page