Keskustelua liikenteestä

<< < (2973/3031) > >>

kume:
Dissasin turhaan älytie seiskaa taannoin, nopeusrajoitus Porvoosta itään on nyt 120 km/h  Toivottavasti on myös toiseen suuntaan? no kohta se selviää. Malmin torilta lähdettyä on 120:n motarinopeudella Haminan torilla 1h20min kuluttua, talvirajoituksella meni 1h32min! Kesällä 12 minuutin aikana ehtii hyvin syödä lihapiirakan kahdella nakilla, ennen nakkigatea niitä sai väliin kolme 

UA22:

Dissasin turhaan älytie seiskaa taannoin, nopeusrajoitus Porvoosta itään on nyt 120 km/h  Toivottavasti on myös toiseen suuntaan? no kohta se selviää. Malmin torilta lähdettyä on 120:n motarinopeudella Haminan torilla 1h20min kuluttua, talvirajoituksella meni 1h32min! Kesällä 12 minuutin aikana ehtii hyvin syödä lihapiirakan kahdella nakilla, ennen nakkigatea niitä sai väliin kolme 

Aika on rahaa ja 12min kahvitauon verran, mutta kuinka paljon enemmän kuluu polttoainetta?

Joona:
Entäs jos sen lihiksen ostais Herkuleksesta ja söisi ajaessa niin säästäisi 12min Haminassa.

kume:
Mitä muuta  Haminassa voi tehdä 12 minuutissa? Bensankulutuksesta en tiedä, mutta alle 8 litran keskikulutuksella menee kesälläkin. Suunnilleen saman taitaa kuluttaa 120 km/h kun pyöriminen Kehä I:n sisäpuolella. Rekka perhana tupsautti katupölyt silmille kyntämällä tyhjällä konttilavetilla pientareen puolella muutaman sata metriä juuri kun olin tykimässä ohi, ihan kuin läpinäkymättömässä sumuseinämässä olisi ajanut. Varokaa noita, ja pysykää kaistalla.

kume:

kun jossain oli juttua tietyn merkkisten autojen ohitusaktiivisuudesta - pidin kirjaa. Tulos oli karkeina prosentteina suunnilleen: BMW 30, Audi ja Volvo 20, Mersu 15, kaikki muut merkit yhteensä 15. Itse pidin navigaattorin mukaan satasen alueella nopeutta 104-106. Ohi mentiin joskus aika kovaakin (ja palattiin usein siihen nokan eteen heti ohituksen jälkeen paskakelillä). Kiitos.

Onko noita ko. automerkkejä vaan niin paljon, että näkyy noin selvästi tuossa "tilastossani"? Sillä ei liene väliä, millä itse ajelen... 

Tumi, turbo Saab on poistunut tuotannosta  mutta merkkikirjo on kasvanut sukupolvien vaihtumisen myötä. Liisinkimulkku on kuitenkin se mikä pysyy, muttei parane: http://m.iltalehti.fi/iltvuutiset/201503130093752_v0.shtml Audikuskin taidonnäyte, kun vaan ei vauhti riitä niin väkisin pitää väliin tunkea.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page