Keskustelua liikenteestä

<< < (341/3019) > >>

kieran:

Rgr that. Liikennehenkisenä puolustuksena sanottakoon, että onhan stopmerkitkin tarkoitettu vain ulkopaikkakuntalaisille

Juu ja kun mennään oman kotikunnan/kaupungin ulkopuolelle niin eihän sitä aina voi muistaa että siellä liikennevaloissa se punainen tarkoittaa samaa kun kotikulmilla, silloinhan ollaan matkoilla ja matkailijoita koskee hiemän löysemmät liikennesäännöt kuin paikallisia... Ainakin omasta mielestä

nisse90:

Hmmm 

http://www.vantaanmoottorikerho.fi/supermoto_ja_stunt-rata/ 

svirkkul:

Juu ja kun mennään oman kotikunnan/kaupungin ulkopuolelle niin eihän sitä aina voi muistaa että siellä liikennevaloissa se punainen tarkoittaa samaa kun kotikulmilla, silloinhan ollaan matkoilla ja matkailijoita koskee hiemän löysemmät liikennesäännöt kuin paikallisia... Ainakin omasta mielestä

Muistan erään lehtijutun jossa mäntsäläläinen autoilija väitti kiven kovaan että häntä ei Järvenpään liikennesäännöt koske jahka oli ensin yrittänyt ajaa parkkisakkoa antavan lappuliisan päälle.   

En tietääkseni koskaan ole hehkuttanut yleisillä teillä hurjastelua? Suljetut alueet on sitten asia erikseen.

Sitähän ei lasketa että erään kerran hehkutit innoissasi kun eräs motoristi oli keulinut koulusi edustalla? Eihän? 

Aaltonen:

"aina" "rehentelemässä"  Kivempi noita temppuja on itse vedellä. Säkin voit ensi kesänä sitten spottailun lomassa tulla siihen 22R:n vieressä olevalle temppusuoralle, niin tarjoan sulle kyydit.
Mulla on montakin (ajo)korttia.  Ei siihen ylinopeuden ajoon sentään sitä B-korttia tarvitse. Tosin yhtäkään sakkoa en ole näiden vajaan kahden vuoden aikana saanut.
En tietääkseni koskaan ole hehkuttanut yleisillä teillä hurjastelua? Suljetut alueet on sitten asia erikseen.

Järjestelmä toimii.

Tuootaa onhan se kiva itse vedellä noita temppuja, näyttää muille että "jumankauta mä osaan kattokaaa". Mutta se päivä kun tulee, kun vaikkapa reipasvauhtisen endon vedät kontalleen katuun, niin lupaan sulle, että oisit toivonu ettet olis sitä temppua koskaan menny opettelemaan. Temppuilu etu- ja takarenkaalla on kivaa tasan niin kauan kun et mokaa.
Ja ainakaa minä en tulisi kyytiin, sen verran itsesuojeluvaistoa on, että en menisi ees Suomen parhaimpien kyytiin, koska riskit siihen, että jotain sattuu on kuitenkin melkoset ja kun jotain sattuu niin...........

Niin pääseehän fillarillakin ylinopeutta, puhallat 20 alueella 50 tutkaan, niin saat sakot.... Ei ylinopeuden ajamiseen tartteta tosiaan muuta kun lihasvoimaa. Tosta saa sen kuvan, että se on kovempi jätkä, joka kaahaa ja ei saa sakkoja....

Niin no ainoo mesta missä saa temppuja tehdä on se stuntti suora Vantaan vauhtipuistossa. Hyvä vaan, että tollanen paikka on. Viime kesänä muistaakseni eräät tuppas siinä Katriinantien suoralla keulimaan, kunnes tulikin poliisi auto vastaan. En tiedä johtuko toisen lippaus poliisiauton näkemisestä vai taidottomuudesta, mutta toinen lippas ja toinen pääs karkuun......
Mitäs jos siinä ois vaikkapa ajauduttu vastaantulevan auton alle..... mitäs JOS se ois ollu vielä rekka... Mitäs JOS ne betonikaiteet ois tullu sopivasti eteen kun sielä maassa pyörii..... Näitä kun nämä kovat jätkät miettis vähän, niin ois paljon turvallisempaa tuola kesäsin ajella. Kukaan ei varmaan halua nähdä sellasta holtittomasti vaappuvaa prätkää tulossa kohti etupyörä kohti taivasta vastakkaisella kaistalla............

mmniemi:

Tuootaa onhan se kiva itse vedellä noita temppuja, näyttää muille että "jumankauta mä osaan kattokaaa". Mutta se päivä kun tulee, kun vaikkapa reipasvauhtisen endon vedät kontalleen katuun, niin lupaan sulle, että oisit toivonu ettet olis sitä temppua koskaan menny opettelemaan. Temppuilu etu- ja takarenkaalla on kivaa tasan niin kauan kun et mokaa.

Meinaatko, että ne parhaat, jotka kaiken maailman näytöksissäkin ajaa, eivät ole koskaan kaatuneet tjsp? Että ovat olleet heti pyörän selkään ekaa kertaa hypättyään mestareita temppuilemaan, eivätkä ole koskaan katkoneet luitaan ja rasvailleet asfaltti-ihottumiaan ja hajoittaneet pyöriään?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page