Keskustelua liikenteestä

<< < (345/3031) > >>

Kysyja:

Joho, kyllähän sinä nämä seudut tunnistat  Toisenkinnkin kuvan osaat tunnustaa, mutta muille kerrottakoon, että kyseessä on Myyrmäen Kauppakeskuksen parkkihalli.

Keke

Olihan sulla parkkikiekko näkyvissä? Ainakaan kuvasta en löydä.

Barambas:

Olihan sulla parkkikiekko näkyvissä? Ainakaan kuvasta en löydä.

Löytyipä vielä tällainen kuva. Parkkikiekko on väriltään musta joten ei ehkä siksi erotu niin hyvin tuosta valokuvasta.
Pikkasen editoin että näkyy
[ Attachment not found - or removed ]
Se onkin sitten toinen juttu, laitoinko oikean ajan No laitoin laitoin...

Keke

juksii:

Löytyipä vielä tällainen kuva. Parkkikiekko on väriltään musta joten ei ehkä siksi erotu niin hyvin tuosta valokuvasta.
Pikkasen editoin että näkyy

Paitsi että lain mukaan parkkikiekon pitää olla sininen joten sakot tuostakin voi saada.

Itselleni kerran eräs virkaintoinen lappuliisa valitti että parkkikiekko on saksankielinen ja suomessa pitää kuulemma olla suomeksi. Minä tätä sitten ihmettelin ja kertoi että jos auto on suomen rekisterissä niin pitäisi olla suomenkielinen kiekko ja ulkomaiselle kelpaa samannäköinen muualla EU-alueella hyväksytty.
Siitä sitten kinasteltiin mutta ei se lappua kuitenkaan kirjoittanut ja minä jatkan edelleen saksankielisellä kiekolla.

irakviper:

Itselleni kerran eräs virkaintoinen lappuliisa valitti että parkkikiekko on saksankielinen ja suomessa pitää kuulemma olla suomeksi.

Suomen vai Saksan ajassa? Sakottaa vai ei sakottaa? Lappuliisankin työ voi joskus olla vaativampaa kuin kansanedustajan

svirkkul:

Parkkikiekko on väriltään musta joten ei ehkä siksi erotu niin hyvin tuosta valokuvasta.

Tervetuloa Järvenpäähän ottamaan sakot tuolla kiekolla 

Tässä linkki "kiekkosäädökseen"
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1990/19900924

Paitsi että lain mukaan parkkikiekon pitää olla sininen joten sakot tuostakin voi saada.

Itselleni kerran eräs virkaintoinen lappuliisa valitti että parkkikiekko on saksankielinen ja suomessa pitää kuulemma olla suomeksi. Minä tätä sitten ihmettelin ja kertoi että jos auto on suomen rekisterissä niin pitäisi olla suomenkielinen kiekko ja ulkomaiselle kelpaa samannäköinen muualla EU-alueella hyväksytty.
Siitä sitten kinasteltiin mutta ei se lappua kuitenkaan kirjoittanut ja minä jatkan edelleen saksankielisellä kiekolla.

Wooow jätkä on todellinen Rebel   

lappuliisa näki laser-katseella sinne kiekon taakse. 

Pysäköintikiekon takana on oltava suomeksi tai ruotsiksi taikka molemmilla kielillä muusta mahdollisesta tekstistä tai kuvasta selvästi erottuvana lause ''Pysäköintikiekon käyttövelvollisuus osoitetaan liikennemerkin lisäkilvellä, jossa on pysäköintikiekon kuva'' tai ''Parkeringsskivan skall användas när ett vägmärke har en tilläggsskylt med en bild av en parkeringsskiva'' sekä tämän päätöksen 2 ja 3§:n teksti ilman otsikoita.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page